Nokia 2660 Flip, Dual SIM, zelená
2 127 Kč
1 758 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nokia 2660 Flip, Dual SIM, zelená
Blíž k těm, které máte rádi. Nokia 2660 Flip je vyklápěcí telefon navržený pro jednoduchost a pohodlí. Velký displej, snadno použitelné rozhraní a dlouhá výdrž baterie zaručují bezproblémové volání a psaní textových zpráv.
Velká tlačítka a velký displej
Posílání SMS zpráv a volání je jednodušší než kdykoli dřív díky velkým tlačítkům a jasnému 2,8” displeji.
Nouzové tlačítko pro klid v duši
Rychlý přístup až k 5 kontaktům pomocí vyhrazeného nouzového tlačítka, ať je telefon otevřený nebo zavřený.
Vaše oblíbené vysílání s FM rádiem
Poslouchejte svůj oblíbený sport, hudbu nebo vysílání kdekoliv a kdykoliv pomocí sluchátek nebo reproduktoru handsfree.
Jednodušší způsob nabíjení
Nokia 2660 Flip je kompatibilní s nabíjecí kolébkou, takže svůj telefon můžete uložit a nabíjet na jednom praktickém místě.
Technické specifikace
- Primární displej: 2,8" QVGA
- Sekundární displej: 1,77" QQVGA
- Zadní fotoaparát: 0,3 MPx + blesk LED
- Přibližná pohotovostní doba (Dual SIM, 3G): 21,8 dne
- Přibližná pohotovostní doba (Dual SIM, 4G): 20,1 dne
- Bluetooth: 4.2
- Konektor pro sluchátka: Ano (3,5 mm Jack)
- USB připojení: Micro USB (USB 2.0)
- Vyjímatelná baterie: Ano
- Příkon: 2,75W
- Vnitřní paměť: 128 MB
- RAM: 48 MB
- Podpora microSD karet: Ano (až 32 GB)
- Proceser: Unisoc T107
- Operační systém: S30+
Vlastnosti
- Hry Gameloft (Snake, Tetris, Arrow Master, Air Strike)
- Hry Origin Data (Racing Attack – multiplayer, DOODLE JUMP, CROSSY ROAD, angličtina s Oxfordem)
- FM rádio: ano
- MP3 přehrávač: ano
- Maximální rychlost sítě: 4G
- Velikost Sim: Nano
- Tlačítka: Napájení, Hlasitost (nahoru, Dolů), numerická klávesnice, Navi a funkční klávesy, nouzová klávesa
- Rozměry: 18,9 x 55 x 108 mm
- Hmotnost: 123 g
Obsah balení
- Sluchátka
- Micro USB nabíječka
- Vyjímatelná baterie
- Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.