Optoma projektor ML1080ST (DLP, Laser, FULL HD, 1200 ANSI, HDMI, RS232, USB-C, USB-A power, repro 1x3W)
31 245 Kč
25 822 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Optoma Projektor ML1080ST
Optoma ML1080ST je nejekologičtější a nejúspornější projektor od Optoma. Jeho váha je 1 kg a má kompaktní rozměry.
Inovativní technologie
Projektor je vybaven technologií Time-of-Flight (ToF), která zajišťuje automatickou geometrickou korekci a korekci zaostření.
Korekce čtyř rohů
Korekce čtyř rohů umožňuje okamžité umístění a přehrávání.
USB-C napájecí port
Uživatelé mohou využít vstupní napájecí port USB-C pro použití přenosných nabíjecích baterií PD 3.0.
Laserová technologie
Optoma laserové projektory používají vysoce kvalitní lasery pro vytvoření promítaného obrazu.
Kompatibilita s HDR a HLG
Projektor dokáže přijímat a zobrazovat obsah HDR10 i Hybrid Log Gamma (HLG) HDR.
Přesnost barev BT.2020
Řada ML poskytuje bezkonkurenční barevné detaily a přesnost a reprodukuje 105% pokrytí barevného gamutu BT.2020.
Specifikace
- Technologie: DLP
- Rozlišení: 1080p Full HD
- Jas: 1,200 lumenů
- Kontrastní poměr - dynamický: 3,000,000:1
- Nativní poměr stran: 16:9
- Zdroj světla: DuraCore Laser
- Životnost: 30,000 hodin
- Vstupy: USB-C power, HDMI 2.1, USB-A power 1.5A, USB-A power 0.5A
- Výstupy: USB-C, Audio 3.5mm
- Ovládání: RS232
- Hladina hluku (max.): 28dB
- Bezpečnost: Kensington Lock
- Stupeň krytí IP: IP5X
- Provozní podmínky: 0°C ~ 40°C, Max. Vlhkost 85%, Max. Nadmořská výška 2500 stop
- Počet reproduktorů: 1
- Výkon reproduktoru: 3W
- Spotřeba energie (max.): 57W
- Rozměry: 157 x 135 x 68 mm
- Celková hmotnost: 2.2 kg
- Čistá hmotnost: 1 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.