OUKITEL WP15
11 497 Kč
8 299 Kč
6 859 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
OUKITEL WP15: Odolný chytrý telefon s obrovskou baterií
Objevte OUKITEL WP15, odolný chytrý telefon, který vás dostane svým výkonem a dlouhou výdrží baterie.
Neuvěřitelná výdrž baterie
S baterií o kapacitě 15 600 mAh udrží tento telefon krok s vámi po dobu několika dní.
Extrémní odolnost
Telefon je navržen tak, aby odolal náročnému prostředí. Splňuje normy IP68, IP69K a MIL-STD-810G.
Skvělé fotografie
48 MPx fotoaparát, doplněný o 2.3 MPx makro fotoaparát a 0,3 MPx hloubkový senzor, umožňuje pořizovat vysoce kvalitní snímky.
Výkon a kapacita
8jádrový procesor, 8 GB RAM a 128 GB interní paměť zajišťují hladký výkon a dostatek místa pro vaše data.
Podpora 5G
Stahujte filmy v řádu sekund a hrajte hry bez sekání díky podpoře 5G sítě.
6,52“ IPS HD+ displej
Displej s rozlišením HD+ a technologií IPS zajišťuje jasné zobrazení s bohatými barvami.
Další vychytané funkce
- Kompas
- Zvukoměr
- Vodováha
- Úhloměr
- Olovnice
Skvělý navigační pomocník
Telefon má pokročilý navigační systém, který kombinuje GPS, GLONASS, Beidou a Galileo.
Klíčové vlastnosti
- 6,52“ IPS displej s rozlišením HD+
- 8 GB RAM a 128 GB interní paměť
- 48 MPx fotoaparát
- Odolnost dle normy MIL-STD-810G
- Podpora 5G sítě
- 15 600 mAh baterie
Technické parametry:
- Velikost displeje: 6,52"
- Rozlišení displeje: 1600 x 720 pixelů
- Operační systém: Android 11
- Počet jader procesoru: 8
- Frekvence jádra: 2,2 GHz
- Operační paměť: 8 GB
- Interní paměť: 128 GB
- Kapacita baterie: 15 600 mAh
OUKITEL WP15 je chytrý telefon, který vás nezklame.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.