Philips HX6068/12 Sonicare W Optimal White náhradní hlavice, 8 ks, pro všechny Philips Sonicare

ilustrační foto

Philips HX6068/12 Sonicare W Optimal White náhradní hlavice, 8 ks, pro všechny Philips Sonicare
Philips HX6068/12 Sonicare W Optimal White náhradní hlavice, 8 ks, pro všechny Philips Sonicare
Philips HX6068/12 Sonicare W Optimal White náhradní hlavice, 8 ks, pro všechny Philips Sonicare
Philips HX6068/12 Sonicare W Optimal White náhradní hlavice, 8 ks, pro všechny Philips Sonicare
Obj. číslo
32104789
OEM
HX6068/12
Výrobce
Philips
Věrnostní body: 43
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Philips Sonicare Optimal White HX6068/12, 8 ks

Kartáčková hlavice Philips Sonicare Optimal White je ideální pro ty, kteří chtějí nejen hloubkové čištění, ale i odstranění skvrn na zubech pro zářivější a bělejší úsměv. Je také skvělá na udržování zářivých zubů v období mezi profesionálním bělením. To umožňuje speciálně designovaná, hustě osázená hlavice kartáčku společně s pokročilou sonickou technologií. Již po týdnu zaregistrujete viditelný rozdíl. Adaptibilní technologie každé čištění přizpůsobí právě vám a vaší ústní dutině zajistí šetrnou péči. Flexibilní design umožní proniknout i do těch nejhůře přístupných míst. Když je hlavici třeba vyměnit, kartáček vám dá pokyn k výměně na základě sesbíraných dat.

Bělejší zuby mnohem rychleji
Hustší uspořádání vláken uprostřed hlavice kartáčku W Optimal White odstraňuje plak a každodenní povrchové skvrny způsobené jídlem a nápoji. Vlákna kopírují jedinečný tvar vašich zubů a dásní pro hloubkové čištění a zářivější úsměv. Až o 100 %** bělejší úsměv zaregistrujete během pouhých sedmi dnů.

Technologie Philips Sonicare
Sonický stíravý pohyb napění zubní pastu na bublinky, které útočí na plak a vhání je do mezizubních prostor a podél dásní. Současně si budou vaše zuby užívat 62 000 jemných, avšak účinných pohybů kartáčkem. Za pouhé 2 minuty získáte stejný účinek jako při měsíčním čištění manuálním kartáčkem.

Adaptabilní technologie čištění
S pokročilou sonickou technologii je každé čištění přizpůsobeno právě vám. Hlavice Optimal White se přizpůsobí jedinečným liniím vašich zubů a dásní, absorbuje přílišný tlak při čištění a umožňuje tak naplno využít sonickou technologii.

Odstranění plaku až 7× lépe
Díky flexibilnímu designu a systému vláken odstraňuje až 7x více plaku i v obtížně dostupných místech**, čímž je dosaženo skutečně intenzivního čištění podél linie dásní a mezi zuby.

Specifikace

Design a provedení
Inteligentní rozpoznávání hlaviceAno
Měkkost vlákenStředně měkká
Materiál hlavice kartáčeMěkké, flexibilní gumové boky
Kompatibilita
Systém kartáčových hlavicNasazovací
Vhodné pro tyto modelyŘada 2 Series pro předcházení zubního plaku,
Řada 2 Series na ochranu před zubním plakem,
Řada 3 Series péče o dásně,
DiamondClean,
DiamondClean Smart,
EasyClean, FlexCare, FlexCare Platinum, FlexCare Platinum Connected, FlexCare+, for Kids, HealthyWhite, HealthyWhite+ PowerUp
ProtectiveClean
Kvalita a výkon
VýměnaKaždé 3 měsíce
TestovánoPro optimální použití

Co je v krabici

8 kartáčkových hlavic Sonicare W Optimal White

Parametry

Druh zboží
Typ náhradní hlavice
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.