Redmi Note 12 Pro 5G 6/128GB Blck XIAOMI
8 999 Kč
8 302 Kč
6 861 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
XIAOMI Redmi Note 12 Pro 5G Black 6/128 GB
EAN: 6941812709672
Operační systém a procesor
Operační systém: MIUI 14 na bázi systému Android S
Procesor: MediaTek Dimensity 1080 s 5G
Frekvence procesoru: až 2,6 GHz
Počet jader: 8
Grafický čip: Mali-G68
Paměť
RAM: 6 GB
Úložiště: 128 GB
Displej
Úhlopříčka: 6,67"
Rozlišení: FHD+ 2 400 × 1 080 AMOLED
Jas: až 900 nitů (maximální)
Obnovovací frekvence: až 120 Hz
Kontrastní poměr: 5 000 000:1
Ochranné sklo: Corning Gorilla Glass
Zvuk
Podpora technologie: Dolby Vision a Dolby Atmos
Reproduktory: Duální
Certifikace: Hi-Res Audio
Fotoaparát
Zadní fotoaparát: 50 + 8 + 2 MPx
Přední fotoaparát: 16 MPx
Konektivita
5G/4G LTE: Ano
WiFi: 6 802.11 a/b/g/n/ac/ax
Bluetooth: 5.2
USB-C: Ano
NFC: Ano
Sluchátkový 3,5mm jack: Ano
Odemykání obličejem s umělou inteligencí: Ano
Boční snímač otisků prstů: Ano
Senzory
GPS / GLONASS / Galileo / BDS: Ano
Snímač přiblížení / Snímač okolního osvětlení / Akcelerometr / Elektronický kompas / Infračervený vysílač / Gyroskop: Ano
Baterie
Kapacita baterie: 5 000 mAh
67W turbo nabíjení: Ano
Rozměry a hmotnost
Rozměry (V׊×H): 162,9 × 76 × 7,9 mm
Hmotnost: 187 g
Barva
Barva: Black
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.