Reyee RG-EG310GH-E Router
8 290 Kč
6 985 Kč
5 773 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Reyee RG-EG310GH-E Router
Reyee RG-EG310GH-E je výkonný gigabitový router určený pro montáž do 19" racku. Nabízí vysokou VPN propustnost, což ho činí ideálním pro obsluhu poboček a vzdálených pracovníků.
Bezpečnost a správa
Router je vybaven vlastním webovým managementem a podporuje správu přes Ruijie Cloud. Umožňuje blokování obsahu dle typu aplikace a inteligentní vyvažování zátěže Multi-WAN.
WAN a LAN porty
Disponuje 1 gigabitovým WAN portem, 6 gigabitovými LAN porty, 3 gigabitovými LAN/WAN porty a celkovým výkonem v NATu 1.5 Gbps.
VPN servery
- IPsec: 230 Mbps, max. 64 tunelů
- L2TP: 640 Mbps, max. 64 tunelů
- OpenVPN: 100 Mbps, max. 64 tunelů
Obsah balení
- Zařízení
- Napájecí kabel
- Úchyty do racku
- Racková sada
Technické parametry
Konektory a rozhraní
- Rychlosti WAN: (1) 10/100/1000Mbps
- Možnost více WAN: Ano
- Rychlost LAN: (6) 10/100/1000Mbps + (3) 10/100/1000Mbps LAN/WAN
- Gigabit LAN: Ano
Napájení
- Typ napájení: Ze sítě (230V)
- Max. spotřeba energie [W]: 15
- Napájení přes konektor/svorkovnici: 230V AC
Fyzické charakteristiky
- Provedení: Rackmount
- Ventilátory: Bez ventilátoru
- Šasi: Kovové
- Tlačítka: Reset
- Provozní teplota [°C]: 0 až 40
- Šířka [mm]: 440
- Výška [mm]: 44
- Hloubka [mm]: 200
Hardware
- Frekvence CPU [MHz]: 1350
- Počet CPU jader: 2
Obecné
- Propustnost NAT [Mb/s]: 1500
- Propustnost VPN IPsec VPN [Mb/s]: 230
Software
- Podporované VPN: PPTP, L2TP, IPSec, OpenVPN
- Web management: Ano
- Management: Webové rozhraní, Ruijie cloud
- Podpora IPv6: Ano
- Výchozí IP adresa: 192.168.110.1
- Výchozí jméno a heslo: Nastavuje se při prvním spuštění
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.