Rowenta RO7961EA Silence Force Cyclonic Effitech bezsáčkový vysavač, 500 W, pro suché vysávaní, černý - RO 7961 EA
6 142 Kč
5 938 Kč
4 907 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Podlahový vysavač Rowenta RO7961EA
Dopřejte si čisté podlahy s výkonným bezsáčkovým vysavačem Rowenta RO7961EA Silence Force Cyclonic Effitech Total Clean. Disponuje výkonem 500 W a je vybaven HEPA filtrem. Během provozu je velmi tichý s pouhými 59 dB. Akční rádius je 12 metrů, se kterými pohodlně dosáhnete do všech koutů. Kovová teleskopická trubice je snadno nastavitelná. HEPA filtr zachytí až 99,98 % prachových částic a vy pocítíte opět čistý vzduch.
Ergonomické madlo je vybaveno praktickou regulací výkonu. XXL nádoba na prach má objem 2,5 l. Sada obsahuje hubice pro parkety, koberce, na čalounění a štěrbiny. Odolné nečistoty odstraní maxi turbokartáč a kartáč na pohovky. Mini turbokartáč pečlivě odstraní i zvířecí chlupy. Technologie Effitech snižuje náklady na energie až o 40 %, a to při stejném výkonu jako vysavače s příkonem 900 W. Produkt má záruku opravitelnosti na 15 let.
Dokonalý výkon
Zažijte efektivní úklid s mimořádným výkonem s technologií Effitech. Vysavač je určený pro všechny typy podlah včetně koberců.
Tichý provoz
Během vysávání můžete pohodlně sledovat televizi nebo vést běžnou konverzaci. Velmi tichý provoz vás nebude rušit.
XXL objem
Vyjímatelná nádoba má XXL objem 2,5 litru. S přehledem uklidíte celou domácnost na jedno vysávání. Bezsáčkové provedení ocení rodiny s dětmi, alergici i majitelé chlupatých domácích mazlíčků.
Specifikace
Fyzické vlastnosti a barva | |
---|---|
Barva | Černá |
Šířka | 43.5 cm |
Výška | 33.3 cm |
Hloubka | 30 cm |
Hmotnost | 8.69 Kg |
Další vlastnosti | |
Značka | Rowenta |
Operační rádius | 12 m |
Teleskopická trubice | Ano |
Hlučnost | |
Maximální hlučnost | 59 db |
Energetické údaje | |
Maximální příkon | 500 W |
Vzhled | |
Objem sáčku/nádoby | 2.5 l |
Materiál rourky | Nerezová ocel |
Co je v krabici
Vysavač
Hubice na čalounění
Parketová hubice
podlahová / kobercová hubice
Štěrbinová hubice
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.