Samsung Galaxy Z Flip 5, 512GB, 5G, EU, zelená
31 662 Kč
22 441 Kč
18 546 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung Galaxy Z Flip 5, 512GB, 5G, EU, zelená
Telefon, který odráží vaši osobnost
Samsung Galaxy Z Flip 5 je telefon, který dokonale odráží vaši osobnost. Je kompaktní, všestranný a především přenosný.
Flex Window: Vnější displej jako nikdy předtím
Galaxy Z Flip 5 přináší 3,4palcové Flex Window. Je to dosud největší vnější displej v řadě Galaxy Z Flip.
Kompaktnost pro každou kapsu
Galaxy Z Flip 5 je naše nejkompaktnější zařízení, které se perfektně složí a pohodlně se vejde do kapsy.
Selfies bez otevření telefonu
S Galaxy Z Flip 5 můžete spustit fotoaparát pomocí ikony ve Flex Window a zachytit každý důležitý okamžik.
FlexCam: Skupinové selfies bez použití rukou
Otevřete telefon v režimu Flex a vytvořte skupinovou selfie, na kterou se vejdou všichni.
Noční záběry s Nightography
Širokoúhlý fotoaparát Galaxy Z Flip 5 zachytí z každé scény více, dokonce i v noci díky funkci Nightography.
3,4” Flex Window pro všechny vaše potřeby
Odpovídejte na zprávy, vyřizujte hovory, zkontrolujte předpověď počasí nebo plaťte přímo z Flex Window.
Celodenní výdrž baterie
Baterie s kapacitou 3 700 mAh je ještě efektivnější a prodlužuje čas, který trávíte sledováním filmů nebo hraním her.
Nejvýkonnější procesor ve skládacích telefonech Galaxy
Nová mobilní platforma Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy posune vaše zážitky na úplně novou úroveň.
Technické specifikace
- Technologie: GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
- Rozměry: Rozložený: 165,1 x 71,9 x 6,9 mm Složený: 85,1 x 71,9 x 15,1 mm
- Hmotnost: 187 g
- Konstrukce: Plastová přední strana (otevřená), skleněná zadní strana (Gorilla Glass Victus 2), hliníkový rám
- SIM: Nano-SIM a eSIM
- Vodotěsnost IPX8
- Typ displeje: Foldable Dynamic AMOLED 2X, 120Hz, HDR10+, 1200 nits
- Velikost: 6,7 palce
- Rozlišení: 1080 x 2640 pixelů
- Krycí displej: Super AMOLED, 3,4 palce, 720 x 748 pixelů (Gorilla Glass Victus 2)
- OS: Android 13, One UI 5.1.1
- Čipset: Qualcomm SM8550-AB Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
- CPU: Osmijádrový
- GPU: Adreno 740
- Hlavní fotoaparát: 12 MP, f/1.8, 24 mm (široký), 1/1,76", 1,8 µm, Dual Pixel PDAF, OIS 12 MP, f/2.2, 123° (ultraširokoúhlý), 1,12 µm
- Selfie kamera: 10 MP, f/2.2, 26 mm (široký), 1,22 µm
- WLAN: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e, tri-band, Wi-Fi Direct
- Bluetooth: 5.3, A2DP, LE
- GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
- NFC: Ano
- USB: USB Type-C 2.0, OTG
- Senzory: Fingerprint, accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer
- Typ Baterie: Li-Po 3700 mAh
- Nabíjení: 25W drátové, 15W bezdrátové, 4,5W reverzní
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.