SanDisk SDXC karta 256GB Ultra (100MB/s Class 10 UHS-I)
1 360 Kč
852 Kč
705 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Paměťová karta Ultra SDHC/SDXC
Dvakrát rychlejší než běžné karty sDHC/SDXC
S paměťovými kartami SanDisk Ultra SDXC a—SDHC UHS-I můžete ukládat spoustu fotografií a videí v rozlišení Full HD—a rychle je přenášet do počítače. Tyto paměťové karty, které jsou ideální pro malé až střední kompaktní digitální fotoaparáty a videokamery, nabízejí rychlost čtení až 80 MB/s a jsou dvakrát rychlejší než běžné karty SDHC, takže vám umožňují rychle pořizovat snímky a přenášet soubory. Paměťové karty SanDisk Ultra SDXC a SDHC UHS-I se dodávají s úložnou kapacitou až 128 GB2 a jsou odolné proti vodě, extrémním teplotám, rentgenovému záření a nárazům. Mají štítek, na který si pro lepší orientaci můžete napsat, co je na kartě nahráno.
Ideální pro záznam v rozlišení Full HD
Paměťové karty SanDisk Ultra SDXC a SDHC UHS-I mají rychlostní třídu Class 10 umožňující zaznamenávat videa v rozlišení Full HD (1 080p). Užijte si plynulý záznam videa, ať natáčíte rodinný sraz, sportovní utkání nebo školní hru.
Úložný prostor až 256 GB
Paměťové karty SanDisk Ultra SDXC a SDHC UHS-I se dodávají s kapacitou až 256 GB, díky čemuž pořídíte spoustu fotografií a videí, než bude nutné kartu vyměnit nebo přesunout soubory do počítače.
Odolné provedení vhodné i do extrémních podmínek
Paměťové karty SanDisk Ultra SDXC a SDHC UHS-I odolávají nárazům, výkyvům teplot, vodě a rentgenovému záření, takže se můžete pouštět do dobrodružství beze strachu o svou paměťovou kartu.
Kompatibilita a záruka
Paměťové karty SanDisk Ultra SDXC a SDHC UHS-I jsou kompatibilní se zařízeními podporujícími formáty SDHC/SDXC a SDHC-I/SDXC-I UHS-I. Vztahuje se na ně 10letá omezená záruka.
TECHNICKÉ PARAMETRY
Kapacita | 256GB |
Kompatibilita | Kompatibilní se zařízeními SDHC/SDXC a SDHC-I/SDXC-I |
Rozměry (L X W X H) | 2.17 x 23.91 x 31.92mm |
Rychlost sekvenčního čtení | až 100 MB/s |
Záruka | 10-letá omezená |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.