SBS 2302SN Osobní váha SENCOR

ilustrační foto

SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
SBS 2302SN Osobní váha SENCOR
Obj. číslo
741006231
Výrobce
SENCOR
Věrnostní body: 12
2 hodnocení
Skladem 10 ks, do 3-4 pracovních dnů

249 Kč

206 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 249 Kč
Skladem 10 ks, do 3-4 pracovních dnů

249 Kč

206 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

SBS 2302SN Osobní váha SENCOR

Hygienický skleněný povrch: Tato váha má skleněný povrch pro snadnou a hygienickou údržbu.

Tvrzené bezpečnostní sklo: Povrch váhy je z tvrzeného bezpečnostního skla o tloušťce 5 mm.

Slim design: Výška váhy je pouhých 21 mm, což jí dodává moderní a elegantní vzhled.

Váživost do 150 kg: Tato váha je schopna vážit s přesností do 100 g až do maximální hmotnosti 150 kg.

4 citlivé senzory: Váha je vybavena čtyřmi citlivými senzory pro přesné vážení.

Funkce Auto-On: Váha se automaticky zapne okamžitě po nastoupení na váhu.

Extra velký LCD displej: Displej s rozměry 74 x 28,5 mm usnadňuje čtení výsledků vážení.

Funkce Data Lock: Po vážení zůstává výsledek zobrazen na displeji po dobu 10 sekund.

Možnost volby jednotek: Uživatel si může vybrat mezi jednotkami kg a lb.

Indikace slabé baterie a přetížení: Váha upozorní na slabou baterii a přetížení.

Automatické vypnutí: Po určité době nečinnosti se váha automaticky vypne.

Dodávané příslušenství: Váha je dodávána s jednou lithiovou baterií typu CR2032.

Parametry

Druh zboží
Značka
Napájení
Barva
Max. nosnost
Jednotky
Auto ON/OFF
Přesnost vážení
Paměť na hodnoty
Tělesný tuk
Tělesná voda

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.