SEASONIC zdroj 750W G12 GM-750, 80+ GOLD

- 18%

ilustrační foto

SEASONIC zdroj 750W G12 GM-750, 80+ GOLD
SEASONIC zdroj 750W G12 GM-750, 80+ GOLD
SEASONIC zdroj 750W G12 GM-750, 80+ GOLD
SEASONIC zdroj 750W G12 GM-750, 80+ GOLD
Obj. číslo
3522326
OEM
G12-GM-750
Výrobce
Seasonic
Věrnostní body: 110
0 hodnocení
Skladem 4 ks, ve čtvrtek u Vás

2 686 Kč

2 210 Kč

1 826 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 210 Kč
Skladem 4 ks, ve čtvrtek u Vás

2 210 Kč

2 686 Kč

1 826 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

SEASONIC zdroj 750W G12 GM-750, 80+ GOLD

Poskytuje výkon pro vaše PC systémy s nejvyšší efektivitou.

Účinnost a úspora energie

SEASONIC G12 GM-750 dosahuje standardu 80 PLUS Gold. Zajišťuje minimálně 87% účinnost při 20% zatížení, 90% při 50% zatížení a 87% při plném zatížení.

Aktivní korekce výkonového činitele snižuje plýtvání energií a šetří náklady na energie.

Design a chlazení

Využívá design LLC rezonančního měniče a chlazení je zajištěno inteligentním a tichým řízením ventilátoru (S2FC).

Ventilátor o velikosti 120 mm má ložisko typu Sleeve Bearing.

Životnost ventilátoru je 25 000 hodin při 40 °C.

Kabely a modularity

Zdroj je vybaven pevnými kabely s plochými černými kabely.

Provozní parametry

Provozní teplota je od 0 do 50 °C. Při teplotách od 40 °C do 50 °C dochází k deratingu z 100% na 80%.

MTBF (střední doba mezi poruchami) je 100 000 hodin při 25 °C.

Vstupní parametry

Vstupní napětí: 100 V - 240 V

Maximální proud: 10 A

Frekvence: 50 Hz - 60 Hz

Ochrana a bezpečnost

Zdroj je chráněn proti přetížení (OPP), přepětí (OVP), přetížení proudem (OCP) a zkratu (SCP).

Zdroj je certifikován dle cTUVus, TUV, CB, CCC, BSMI, CE, FCC.

Environmentální soulad

Zdroj splňuje požadavky Energy Star, RoHS, WEEE, ErP Lot 6, REACH.

Záruka

Na tento zdroj je poskytována 5letá záruka.

Parametry

Formát zdroje
Konektory pro základní desku
Efektivita zdroje
Výrobce
Výkon zdroje (W)

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.