SH71/50 NÁHRADNÍ HOLÍCÍ HLAVY PHILIPS
1 199 Kč
827 Kč
683 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SH71/50 Náhradní holicí hlavy Philips
Popis produktu
Udržujte svůj holicí strojek jako nový s náhradními holicími hlavami Philips SH71/50. Kompatibilní s holicími strojky řady 7000 a řady 5000 Next Gen.
Kompatibilita
Náhradní hlavy SH71 jsou kompatibilní se všemi holicími strojky řady 7000 (S7xxx) a s hranatými modely řady 5000 (S5xxx).
Pozor: Nejsou kompatibilní se zaoblenými modely řady 5000, do kterých se místo nich používají náhradní hlavy SH50.
Výkon a efektivita
Díky až 90 000 střihům za minutu holí břity SteelPrecision hladce a jedním tahem oholí více vousů*. Jedná se o 45 vysoce účinných samoostřicích břitů vyrobených v Evropě.
Výměna hlav
- Stiskněte uvolňovací tlačítka a sejměte držák holicí hlavy.
- Otočte pojistnými kroužky proti směru hodinových ručiček a vyjměte je.
- Vyjměte staré holicí hlavy a vložte náhradní (zářezy by měly přesně sedět na výstupcích).
- Nasaďte pojistné kroužky zpět a otočte jimi ve směru hodinových ručiček, dokud neuslyšíte cvaknutí.
- Vložte držák holicího strojku zpět a zavřete jej.
Obnova výkonu
Vyměňte hlavy holicího strojku a získejte zpět 100% výkon. Chcete-li dosáhnout 100% výkonu, měňte hlavy každé 2 roky.
Specifikace
- Typ: pro holicí strojek
- Počet holicích hlav v balení: 3
- EAN: 8710103944119
- Záruční doba: 24 měsíců
Rozměry
- Hmotnost balení: 0.034 kg
- Výška balení: 2.30 cm
- Šířka balení: 9.90 cm
- Hloubka balení: 11.50 cm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.