Sony bezdrátová sluchátka WH-1000XM4, EU, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Sony bezdrátová sluchátka WH-1000XM4, EU, černá
EAN: 4548736112117
Bezdrátová svoboda s prvotřídním zvukem
Pro milovníky kvalitního zvuku a elegance. Sony WH-1000XM4 poskytuje bezdrátovou svobodu a prvotřídní zvukový zážitek.
Technologie pro potlačení hluku
Pokročilá úroveň potlačení okolního hluku pro dokonalý zvukový zážitek ve všech situacích.
Duální snímač hluku
Duální snímače zachycují okolní hluk a předávají data HD procesoru QN1 pro potlačení okolního hluku.
Technologie LDAC
LDAC umožňuje přenášet třikrát více dat než běžné zvukové rozhraní BLUETOOTH, pro kvalitní zvuk blízký kabelovému připojení.
Funkce Speak-to-Chat
Speak-to-Chat zastaví hudbu a přestane potlačovat okolní zvuk, abyste mohli mluvit, jakmile začnete hovořit s někým.
Pohodlné celodenní nošení
Měkké náušníky z pěnového uretanu pro pohodlné nošení po celý den.
Energie na celý den a rychlé nabití
Výdrž baterie až 30 hodin a možnost rychlého nabití pro výdrž na 5 hodin za pouhých 10 minut.
Technické specifikace:
- Reproduktor: 40 mm, kulatý typ (hlasová cívka CCAW)
- Technologie DSEE EXTREME: Ano
- Frekvenční odezva: 4–40 000 Hz
- Frekvenční odezva (komunikace přes bluetooth): 20 Hz–20 000 Hz (44,1kHz vzorkování) / 20 Hz–40 000 Hz (LDAC 96kHz vzorkování, 990 kb/s)
- Frekvenční odezva (aktivní ovládání): 4–40 000 Hz
- Citlivost: 105 dB / mW (1 kHz) (připojení přes kabel pro sluchátka se zapnutou jednotkou), 101dB / mW (1 kHz) (připojení přes kabel pro sluchátka s vypnutou jednotkou)
- Membrána: Polymery z tekutých krystalů s hliníkovou povrchovou úpravou
- Magnet: Neodym
- Pasivní ovládání: Ano
- NFC: Ano
- Délka kabelu: Kabel pro sluchátka (přibl. 1,2 m, vlákna z bezkyslíkaté mědi (OFC), pozlacený stereofonní minikonektor)
Specifikace baterie:
- Doba nabíjení baterie: Přibl. 3 hodiny (plné nabití)
- Výdrž baterie (při nepřetržitém přehrávání hudby uložené v interní paměti): Max. 30 hodin (zapnutá technologie pro potlačení okolního hluku), max. 38 hodin (vypnutá technologie pro potlačení okolního hluku)
- Výdrž baterie (čekací doba): Max. 30 hodin (zapnutá technologie pro potlačení okolního hluku), max. 200 hodin (vypnutá technologie pro potlačení okolního hluku)
Specifikace technologie Bluetooth:
- Verze: 5.0
- Efektivní dosah: Přímá viditelnost přibl. 10 m
- Frekvenční rozsah: Pásmo 2,4 GHz (2,4000–2,4835 GHz)
- Profil: A2DP, AVRCP, HFP, HSP
- Podporované zvukové formáty: SBC, AAC, LDAC
- Podporovaný typ ochrany obsahu: SCMS-T
Potlačení okolního hluku:
Přepínač zapnout/vypnout redukci šumu, Osobní optimalizace NC, Optimalizováno pro atmosférický tlak, Režim okolního zvuku, Režim rychlá pozornost
Obsah balení:
- Poudzro na přenášení
- Kabel pro sluchátka (přibl. 1,2 m)
- Zástrčkový adaptér pro použití v letadle
- Kabel USB: Type-CTM (přibl. 20 cm)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.