SONY stereo sluchátka MDR-ZX310AP, bílá
949 Kč
560 Kč
463 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Hudba pro každého
Jste vášnivý fanoušek hudby? Chcete, aby vaše oblíbené písně, filmy i hry vynikly tak, jak mají? Pak jsou právě sluchátka Sony MDRZX310 tím pravým! Obsahují vysoce výkonné 30mm neodymové reproduktory s citlivostí 98 dB/mW, které se vyznačují nejen excelentní kvalitou, ale také nízkou váhou a jednoduchou konstrukcí, která perfektně přilehne na vaši hlavu.
Design a chytrá konstrukce, která zaujme
Je jednou z vašich hlavních priorit při poslouchání hudby maximální pohodlí? V tom případě se o vás postarají polstrované náušníky, které díky svému exkluzivnímu měkkému provedení netlačí na uších a zpříjemní vám tak požitek z poslechu vaší oblíbené hudby. Sluchátka Sony MDRZX310 mají jednoduchý, přesto moderní design s velkým výběrem dostupných barev, který potěší každého, ať už jste šílený rocker nebo vášnivý milovník klasické hudby. Samozřejmostí je nastavitelná velikost, skládací provedení a 1,2metrový kabel, který bohatě postačí při každé situaci.
Vlastnosti produktu
- Lehké skládací provedení umožňující cestování s hudbou
- 30 mm neodymové reproduktory pro silný, vyvážený zvuk
- Frekvenční rozsah 10 až 24 000 Hz
- Ovladač a mikrofon na kabelu pro telefonování v režimu handsfree
- Polstrované mušle pro pohodlný poslech
- Nabídka barev uspokojí váš styl
Specifikace produktu:
- HMOTNOST: 125 g
- TYP CLOSED: ANO
- TYP DYNAMIC: ANO
- KAPACITA: 1000 mW
- REPRODUKTOR: 30mm dynamický (kulatý typ)
- FREKVENČNÍ ROZSAH (HZ): 10 – 24 000 Hz
- CITLIVOST (DB/MW): 98 dB/mW
- IMPEDANCE (OHM): 24 ohmů (1 kHz)
- TYP KABELU: Typ Y
- DÉLKA KABELU: 1,2 m
- PŘÍPOJKA: Stereofonní pozlacený minikonektor typu L se čtyřmi vodiči
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.