STEALTH 600 GEN2 Black Xbox TURTLE BEACH
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TURTLE BEACH Stealth 600 Gen2 Black Xbox
EAN: 731855023738
24+ hodinová výdrž baterie
Užijte si nepřetržité hraní s upgradovanou baterií.
Bezdrátové připojení bez zpoždění
Patentované 2,4 GHz připojení pro optimalizovaný herní zvuk a chat.
Surround Sound Ready pro Xbox
Poskytuje pohlcující prostorový zvuk s Windows Sonic, Dolby Atmos a DTS Headphone: X.
Výkonný, zesílený zvuk
50mm reproduktory poskytují přesný a pohlcující zvuk.
Gen 2 Flip-to-Mute Mic
Vysoce citlivý a vysoce výkonný mikrofon pro jasný chat.
Lepší přizpůsobení, lepší zvuk
Jedinečně tvarované náušníky s prodyšným materiálem pro širší zvukovou scénu.
Vysoká kvalita 50mm měničů
50 mm měničů s náušníky opatřené paměťovou pěnou pro čistý zvuk.
Oficiálně licencováno společností Microsoft
Pro Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One X a Xbox One S.
Bezdrátové připojení bez zpoždění
Bezztrátové 2,4 GHz připojení pro optimalizovaný herní zvuk a chat.
Surround Sound Ready pro Xbox
Optimalizováno pro pohlcující prostorový zvuk s Windows Sonic, Dolby Atmos a DTS Headphone: X.
POWERFUL AMPLIFIED AUDIO
Zesilovač napájený dobíjecí baterií pro zvýšení zvuku.
Odolnost
Zesílený design hlavového mostu a pantu pro dlouhodobé použití.
Nezávislé ovládání hlasitosti hry a chatu
Perfektní rovnováha mezi zvukem hry a zvukem chatu.
SUPERHUMAN HEARING
Exkluzivní nastavení pro slyšení všech jemných zvuků ve hře.
Variabilní mikrofon
Upravitelná hlasitost hlasu pro snadnou komunikaci.
2 generace Flip-Up Mikrofonu
Vylepšený hlasový chat s vysokou citlivostí a přesností hlasu.
Snadný přístup k audio předvolbám
Čtyři charakteristické zvukové předvolby pro vylepšení herního zážitku.
GLASSES FRIENDLY – PROSPECS GLASSES RELIEF SYSTEM
Patentovaný systém pro odstranění tlaku na brýle.
24 Hour Battery Life
Vylepšená baterie pro 24+ hodin hraní na jedno nabití.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
- Určeno pro Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One X, Xbox One S
- Frekvenční odezva reproduktoru 20 Hz – 20 kHz
- Napájení náhlavní soupravy Dobíjecí baterie lithium-polymer
- Velikost reproduktoru 50 mm s neodymovými magnety
- Životnost baterie 24+ hodin
- Mikrofon Flip-Up. všesměrový
- Materiál čelenky/chrániče sluchu síťovina s pěnovým odpružením
- Náušníky Sítovina s paměťovou pěnou
OBSAH BALENÍ
- Turtle Beach Stealth 600 Gen 2 USB Wireless Amplified herní headset pro Xbox
- Bezdrátový USB vysílač
- Nabíjecí kabel USB-C
- Stručný návod
- Samolepka Turtle Beach
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.