Tefal SV6140E0 Express Easy žehlicí systém, 1.7 l, 2200 W, černý
3 958 Kč
3 271 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Popis produktu
Vše o produktu parní generátor • parní ráz: 120–380 g/min • objem 1,7 l • funkce vertikálního napařování • technologie Calc Clear • žehlicí plocha Xpress Glide
Tefal SV6140E0 Express Easy, černá
Usnadněte si každodenní žehlení. S parním generátorem Tefal SV6140E0 Express Easy vám tato domácí práce půjde od ruky. Jedná se o výkonný spotřebič, který produkuje 120 až 380 gramů páry za minutu. Díky tomu si hravě poradí i s těmi nejodolnějšími záhyby na nejrůznějších typech látek. Nádoba na vodu se pyšní objemem 1,7 litru a vy ji proto nebudete muset v průběhu žehlení neustále doplňovat.
Rychlé, hladké a bezpečné žehlení
S parním generátorem budete šetřit váš čas. Spotřebič totiž produkuje až třikrát více páry, díky čemuž dosáhnete rychlejšího a efektivního žehlení. Plocha Xpress Glide hladce klouže po jednotlivých látkách a čerpadlo s tlakem 6 barů se postará o vynikající výsledky. Oceníte také funkci vertikálního napařování, která vám usnadní například žehlení závěsů nebo oblečení na ramínku.
Klíčové vlastnosti:
Parní ráz dosahuje 120 až 380 gramů za minutu
Objem nádoby na vodu činí 1,7 litru
Funkci vertikálního napařování oceníte při žehlení oblečení na ramínku
Technologie Calc Clear poskytuje ochranu proti vodnímu kameni
Žehlicí plocha Xpress Glide perfektně klouže po všech látkách
Díky objemné nádobě nebudete muset vodu v průběhu žehlení doplňovat.
Silný parní ráz
Při žehlení můžete využít parní ráz, který produkuje 120–380 gramů páry za minutu. Díky tomu se snadno zbavíte i těch nejodolnějších záhybů.
Režim vertikálního napařování
Funkci vertikálního napařování využijete například při žehlení závěsů nebo oblečení rovnou na ramínku.
Ochrana proti vodnímu kameni
Technologie Calc Clear zajišťuje dlouhodobý parní výkon s ochranou proti vodnímu kameni.
Perfektní kluznost
Parní generátor je vybaven žehlicí plochou Xpress Glide, která se postará o vynikající kluznost po všech typech látek.
Hubí až 99,99 % bakterií
Kombinace vysoké teploty a tlaku páry účinně hubí až 99,99 % bakterií ve všech látkách, které lze žehlit.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.