Tenda AC10 Wireless AC1200 Dual Band Router, 1x gigabit WAN, 3x gigabit LAN
697 Kč
650 Kč
537 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda AC10 Wireless AC1200 Dual Band Router
Univerzální řešení vaší bezdrátové sítě.
Maximální výkon a rychlost
WiFi rychlost až 1200 Mb/s. Standardy WiFi 802.11ac/a/b/g/n.
Podpora 2,4GHz a současně 5GHz
2,4GHz pro prohlížení webu, stahování souborů, emaily.
5GHz pro hraní Online her, HD a FullHD streamování videa.
IPTV a QoS
Podpora IPTV pro televizní vysílání šířené po Internetu.
Pokročilé QoS pro upřednostnění náročných služeb.
Gigabitový přepínač + Gigabitový WAN port
3 Gigabitové LAN porty s propustností až 6 Gb/s.
Ideální pro připojení vysokorychlostního Internetu.
SMART Aplikace "Tenda WiFi" + WiFi pro návštěvu (Guest Network)
Ovládejte některé funkce routeru přes mobilní aplikaci.
Možnost nastavení sítě pro návštěvu Guest Network.
SMART Power & LED
Nastavte, kdy bude router vypnutý a kdy se automaticky zapne.
Možnost nastavení LED diod na zařízení.
Zabezpečení a DDNS
Podpora zabezpečení WPA, WPA2, mixedWPA/WPA2 s PSK a šifrováním TKIP nebo AES.
Možnost nastavení DDNS pro no-ip.com, 3322.org, dyndns.org.
Technické parametry
- Wi-Fi standardy: 802.11ac/a/b/g/n
- Frekvence: 2,4 GHz, 5 GHz
- Přenosová rychlost: 1200 Mb/s
- Modulace: DSSS, OFDM
- Anténa: 4x 5 dB
- Napájení: 12 V DC 2000 mA
- Rozměry (v x š x h): 220 x 141,5 x 49 mm
- Hmotnost: 0,35 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.