Tenda TEF1126P-24-410W - PoE AT Switch 370Watt, 24xRJ45 10/100 Mbps PoE, 2x Gigabit Uplink RJ45/SFP, Fanless, Kov
5 497 Kč
4 872 Kč
4 026 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Obecný popis
Tenda TEF1126P-24-410W je výkonný 26ti portový PoE switch. Vhodný je jak pro menší a střední firmy, tak i pro větší domácnosti.
Detaily a specifikace
Switch nabízí 24 portů s rychlostí 10/100 Mb/s. Tyto porty podporují PoE 802.3af/at s celkovým výkonem 370W. K dispozici je také jeden port RJ45 10/100/1000 Mb/s a jeden Combo RJ45/SFP 100/1000 Mb/s pro Uplink.
Switch je vybaven ochranou proti přepětí 6 kV a podporuje VLAN. Jeho celková propustnost je 8,8 Gbps a má tabulku MAC adres o velikosti 16K.
Speciální režimy
TEF1126P-24-410W obsahuje přepínač pro výběr ze čtyř režimů: CCTV, Standart, VLAN a Extend mode.
- CCTV mode: Porty 1 až 8 podporují QoS a jsou ideální pro připojení IP kamer.
- Standart mode: Veškeré porty mají auto-negaci a komunikují spolu.
- VLAN mode: Každý PoE port komunikuje pouze s dvěma porty Uplink.
- Extend mode: Zvyšuje dosah ke koncovému zařízení až na 250m.
Možnosti napájení PoE
Podporuje napájení portů pomocí PoE 802.3af (15,4W) a 802.3at (30W). Maximální celkový výkon pro 24 PoE portů je 370 Wattů.
Technické parametry
Spotřeba je 40 W (bez PoE napájení) a 410 W (s připojenými PoE zařízeními max. 370W). Rozměry switche jsou 440mm x 284mm x 44mm. Pracovní teplota je od 0 do 45 stupňů Celsia a vlhkost od 10% do 90%.
Certifikace
Switch je certifikován FCC, CE a RoHS.
Obsah balení
- Tenda TEF1126P-24-410W
- Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN)
- Napájecí kabel 230V
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.