TomTom GO BASIC 5\" EU45
4 480 Kč
4 468 Kč
3 693 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TomTom GO BASIC 5" EU45
EAN produktu: 0636926100410
Aktualizace a plánování
Aktualizace prostřednictvím Wi-Fi: Získávejte nejnovější mapy a software bez potřeby počítače.
TomTom MyDrive: Plánujte trasy a kontrolujte živé dopravní informace z vašeho smartphonu, počítače nebo tabletu.
TomTom Road Trips a TomTom Traffic
TomTom Road Trips: Objevte ty nejlepší trasy světa, které pro vás pečlivě vybrala společnost TomTom.
TomTom Traffic: Získejte inteligentní trasy, které se vyhnou dopravě v reálném čase.
Rychlost a komunikace
Rychlý čtyřjádrový procesor: Spuštění, vyhledávání cílů, výpočet tras – to vše je díky vylepšenému procesoru rychlejší.
Zprávy ze smartphonu: Dovolte smartphonu, aby vám předčítal textové zprávy.
Zkušební verze služby Rychlostní radary
Vylepšená upozornění vás upozorní, když se blížíte k rychlostnímu radaru.
Služby TomTom prostřednictvím smartphonu
Aktivujte si služby LIVE, jako je služba Traffic, připojením ke smartphonu prostřednictvím aplikace TomTom MyDrive.
Dokonalé navádění jízdními pruhy a předpověď cíle
Připraví vás na sjezdy a křižovatky tím, že vám jasně ukáže nejvhodnější jízdní pruh pro naplánovanou trasu.
Zařízení TomTom GO Basic se učí vaše jízdní návyky a předvídá cíle, takže můžete vyrazit bez zdržování.
Rychlé hledání
Jakmile začnete psát, navigace GPS vám ukáže seznamy cílů.
Technické specifikace
- Displej: 5"
- Rozlišení displeje: 480 x 272
- Interní paměť: 16 GB
- Podpora paměťové karty: Ano, microUSB (max. 32 GB)
- Bluetooth: Ano
- Wi-Fi: Ano
- Upozornění na rychlostní radary: Ano (3 měsíční zkušební období)
- Aktualizace map TomTom přes Wi-Fi: Ano
- TomTom prostřednictvím smartphonu: Ano
- Držák: Jednoduchý oboustranný
- Doplňková aplikace MyDrive: Ano
- Roadtrips: Ano
- Navádění jízdními pruhy: Ano
- Mapy: Evropa
- Výdrž baterie: Až 1 hodinu
- Výška: 10,48 cm
- Šířka: 16,25 cm
- Hloubka: 2,38 cm
- Hmotnost: 201 g
Obsah balení
- Jednoduchý oboustranný držák
- Dokumentace
- USB kabel a nabíječka do automobilu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.