TOPDON domácí nabíjecí stanice pro elektromobily PulseQ AC Home - 11kW
16 990 Kč
15 320 Kč
12 661 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TOPDON PulseQ AC Home - 11kW
PulseQ AC Home 11kW je moderní nabíječka elektromobilů, která nabízí vysoký výkon 11kW pro rychlé a snadné nabíjení vašeho elektromobilu v pohodlí vašeho domova.
Nabíječka byla navržena tak, aby byla snadno instalovatelná a aby se dokonale hodila pro každodenní používání. Vysoký výkon nabíječky (11kW) vám umožní rychlé nabití Vašeho vozidla a připraví ho na další jízdu.
PulseQ AC Home 11kW je také vybavena moderními bezpečnostními prvky, jako jsou ochrana před přepětím, zkratem a přehřátím, což vám poskytuje bezpečné a spolehlivé nabíjení vašeho elektromobilu. Nabíječka je také kompatibilní s většinou běžných elektromobilů na trhu, takže se nemusíte obávat o to, zda bude kompatibilní s vaším vozidlem. S PulseQ AC Home můžete být klidnější, že vaše elektromobil bude vždy plně nabitý a připravený na další jízdu.
Konektor IEC62196-2 Typ 2
Konektor Type 2 (IEC62196-2) je evropský standard pro nabíjení elektromobilů pomocí AC nabíječek. Jedná se o konektor se sedmi piny, který umožňuje přenos elektrické energie a komunikaci mezi nabíječkou a elektromobilem.
Tento typ konektoru (Type 2) se používá pro nabíjení elektromobilů v Evropě a má výhodu v tom, že je kompatibilní s většinou elektromobilů na trhu. Díky tomu, že podporuje vysoké nabíjecí výkony, umožňuje rychlé a pohodlné nabíjení vašeho elektromobilu. Kromě toho je tento konektor vybaven bezpečnostními prvky, jako je například ochrana před zkratem, přepětím nebo přehřátím a podobně, aby se zajistila bezpečnost během nabíjení.
Nabíjejte jednodušeji s APPlikací
Použijte Váš chytrý telefon, abyste PulseQ připojili k Vaší domácí Wi-Fi síti. Aplikace umožňuje uživateli připojení i k více nabíjecím stanicím zároveň a také umožnuje vzdálenou správu nabíjení. S povolením administrátora (prvního registrovaného) může být PulseQ AC Home ovládán i více jak jedním uživatelem zároveň.
Aplikace umožňuje, mimo jiné:
- zobrazení informací o nabíjecím procesu v reálném čase
- jakým výkonem právě nabíjíte
- jakou dojezdovou vzdálenost jste dobili
- teplotu nabíjení
- Nastavení proudového rozsahu od 6 do 32A.
- Naplánování doby nabíjení mimo špičku, pro úsporu peněz.
- Kontrola získané elektřiny a počtu ujetých kilometrů.
- Zobrazení rozdílu v cenách ropy a elektřiny - zobrazení úspory oproti benzínu/naftě.
- Historie nabíjení.
- Upozornění v okamžiku, kdy je vozidlo zcela nabité.
- Správa nabíjení na dálku.
- Správa více nabíječek v jedné aplikaci a v jednom zařízení.
- Obsluha jedné nabíječky z vícero zařízení.
Plug-and-Play & App Control & RFID čtečka
Plug-and-Play, App Control a RFID čtečka jsou různé způsoby, jak lze nabíječku elektromobilů používat a ovládat:
-
Plug-and-Play: Tento typ nabíjení znamená, že stačí pouze připojit nabíječku k elektromobilu, zapnout ji a nabíjení se automaticky spustí. Tento typ nabíjení je velmi jednoduchý a snadno použitelný, protože není třeba instalovat žádný software ani nastavovat žádné speciální funkce.
-
App Control: Tato nabíječka elektromobilů lze ovládat pomocí aplikace (dostupnou jak pro Android, tak pro iOS), která je potřeba nainstalovat do Vašeho chytrého telefonu. Tato aplikace Vám umožní ovládat nabíječku a monitorovat průběh nabíjení z jakéhokoli místa, kde máte přístup k internetu. Díky tomu můžete například vzdáleně zapnout nebo vypnout nabíjení a mít přehled o průběhu nabíjení.
-
RFID čtečka: Tento typ nabíjení vyžaduje speciální čtečku (karta součástí balení), která umožňuje aktivovat nabíjení elektromobilu pomocí bezkontaktní karty nebo jiného identifikačního média s RFID technologií. Tento způsob nabíjení se často používá v soukromých garážích nebo na parkovacích místech s omezeným přístupem, kde je třeba zabezpečit nabíjení pouze pro určité osoby.
Kompaktní design a jednoduchá instalace
Kompaktní design a jednoduchá instalace činí z PulseQ skvělou variantu pro ty, kteří si chtějí si instalovat nabíjecí stanici pro elektromobily doma. Jednoduše připevněte nabíjecí stanici na zeď nebo sloupek, uvnitř garáže nebo venku.
Sestrojen, aby vydržel
Vyroben z ohnivzdorného materiálu, má PulseQ možnost pracovat v různých prostředích a teplotních podmínkách - -30°C - 55°C a ve vlhkosti vzduchu až 95%. PulseQ je chráněn v prachu vzdorném a voděodolném obale, se stupněm ochrany IP65 a IK10, které jsou obě vhodné jak pro vnitřní, tak pro vnější použití. Životnost konektoru je stanovena až na 10000 použití.
Bezpečnost nadevše
PulseQ je vybaven několika bezpečnostními prvky, pro zajištění bezpečí za jakékoliv situace.
- ochrana proti podnapětí
- ochrana proti přepětí
- ochrana proti přetížení
- ochrana proti přehřátí
- ochrana proti zkratu
- zemní ochrana
a další...
Robustní nabíjecí kabel
PulseQ je vybaven robustním nabíjecím kabelem, vyrobeným z PVC a mědi, který je schopen pojmout proud o velikosti až 32A. S délkou 7,5m nebudete mít problém s dosáhnutím k nabíjecí zdířce vozidla. Kabel také můžete omotat kolem držáku, který je součástí balení.
Technické informace
Režimy nabíjení | App-ControIled/Plug-and-PIay/RFID |
LED ukazatele | 4 LED Lights: standby, charging, fault, and network |
Vstupní/výstupní napětí AC | 400VAC |
Nastavitelný proud | 32/16A (6-32A nastavitelné) |
Jmenovitá frekvence | 50/60 Hz |
Typ konektoru | IEC 62196-2 Type 2 |
Rozměry krabice | 310 x 215 x 95 mm (12.2 x 8.4 x 3.7 inches) |
Délka kabelu | 11 kW: 7.5 m (24.6 ft.) |
Hmotnost | 7-8 kg (15-17 lbs.) |
Pracovní teplota | -30 ~ 55°C (-22 ~ 131°F) |
Teplota skladování | -40 ~ 75°C (-40 ~ 167°F) |
Skříň | PC + ASA |
Kabel | PVC + měď |
* Poznámka: Pro připojení PulseQ AC Home - 11kW do rozvodné skříně použijte pojistku 20A 3P, abyste zajistili bezpečný průběh nabíjení elektromobilu
Obsah balení?
- PulseQ AC Home
- Nabíjecí dok
- Manuál
- Certifikát kvality
- Rychlá uživatelská příručka
- IC karta
- Držák na zeď pro PulseQ i pro nabíjecí kabel
- Příslušenství pro montáž PulseQ
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.