TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť

- 11%

ilustrační foto

TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť
TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť
TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť
TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť
TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť
TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť
TOUCHBeauty 1718 Masážní a čistící kartáč na pleť
Obj. číslo
3824900
OEM
TB1718
Výrobce
TOUCHBeauty
Věrnostní body: 69
0 hodnocení
Skladem 6 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 571 Kč

1 391 Kč

1 150 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 391 Kč
Skladem 6 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 391 Kč

1 571 Kč

1 150 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

TOUCHBeauty 1718 - Váš osobní masér a čistič pleti

Čistěte a masírujte svou pleť s multifunkčním přístrojem TOUCHBeauty 1718.

Proč si vybrat TOUCHBeauty 1718?

TOUCHBeauty 1718 je skvělý pomocník pro vaši pleť. Díky sonickým vibracím dokáže efektivně čistit a masírovat vaši pleť.

Podporuje prokrvení pokožky, zmírňuje bolesti hlavy a napomáhá uvolnění napětí a únavy.

Flexibilita a pohodlí

TOUCHBeauty 1718 lze použít k masáži krku, dolní a horní části zad a ramenou. Plynulé nastavení vibrací umožňuje zvolit si požadovanou intenzitu.

Automatický časovač přístroj sám po 90 vteřinách vypne pro vaše pohodlí a bezpečnost.

Výměnné hlavice pro různé potřeby

Měkká masážní hlavice používá měkké silikonové výstupky, které jemně masírují pokožku a uvolňují napětí a únavu.

Hrubá masážní hlavice používá tvrdé výstupky, které stimulují spánek, podporují pocit uvolnění, zlepšují krevní obě a pomáhají podpořit zdravý růst vlasů.

Kartáčová hlava na čistění obličeje má měkké hedvábné štětiny, které jemně čistí pleť. Sonické vibrace pomáhají štětinám lépe se dostat do pórů a odstranit z pleti nečistoty, přebytečnou mastnotu a zbytky make-upu.

Praktický a přenosný

Vzhledem ke své kompaktní velikosti se TOUCHBeauty 1718 perfektně vejde do každé tašky, nebo kabelky. Ideální pro cestování.

Co získáte s TOUCHBeauty 1718?

  • Kartáček na čištění pleti pro odstranění nečistot, mastnoty a odlupující se pokožky.
  • Dvě masážní hlavice (normální a měkká) pro masáž obličeje. Zlepšují krevní oběh, odstraňují únavu a zpevňují pokožku.

Plynule nastavitelné vibrace

Plynulé nastavení intenzity vibrací umožňuje přizpůsobit masáž a čištění vaší jedinečné pleti.

Klíčové vlastnosti TOUCHBeauty 1718

  • Rozptyluje vysokofrekvenční vibrace na pokožku a poskytuje tak efektivní masáž.
  • Rychlost vibrací je nastavitelná pro přizpůsobení různým potřebám pokožky.
  • Inteligentní časovač 90 sekund pro bezpečné a pohodlné použití.
  • Protiskluzový ergonomický design, pohodlný pro držení v ruce.
  • Kompaktní provedení vhodné na cesty. Vejde se například do kabelky.

Parametry TOUCHBeauty 1718

  • Model: TB-1718
  • Napájení: 3 V / 0,8 W
  • Baterie: 2× AA (nejsou součástí dodávky)
  • Rozměry: 5,7 × 7,5 × 12,9 cm
  • Váha: 154 g

Obsah balení

  • TOUCHBeauty 1718
  • Tři nástavce (kartáč a dvě masážní hlavice)
  • Skladovací taštička
  • Návod k použití v českém a slovenském jazyce

O značce TOUCHBeauty

TOUCHBeauty je mezinárodní značka s více než 20 lety zkušeností v kosmetickém průmyslu. Zaměřuje se na design, výzkum a vývoj kosmetických výrobků a výrobků pro osobní péči.

Společnost TOUCHBeauty je ve více než 80 zemích světa uznávána jako odborník na kosmetické přístroje a přístroje pro osobní péči.

Parametry

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29217 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.