TRANSCEND SDHC karta 16GB 300S, UHS-I U1 (R:95/W:45 MB/s)
192 Kč
159 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TRANSCEND SDHC karta 16GB 300S, UHS-I U1
Maximalizujte výkon svého digitálního zařízení s naší SDHC kartou.
Výkon a kapacita
Karty Transcend SDHC 300S nabízejí výkon a kapacitu potřebnou pro plné využití vašeho UHS-I kompatibilního digitálního fotoaparátu nebo videokamery.
Video v 4K kvalitě
Karty splňují standardy UHS Video Speed Class 30 (V30), což umožňuje plynulé a nepřerušované snímání videa v rozlišení 4K.
Vysoká kapacita a vynikající výkon
Naše karty jsou ideální pro zaznamenávání každodenního života díky vysoké kapacitě a vynikajícímu výkonu.
Přenosové rychlosti až 95 MB/s
Karty Transcend SDHC 300S splňují standardy UHS Speed Class 3 (U3) a UHS Video Speed Class 30 (V30) pro videozáznamy v rozlišení 4K Ultra HD.
Ukládání bez starostí
S kapacitou 16GB umožňují naše karty nahrávat tisíce fotografií a hodiny videí v rozlišení Full HD.
Odolnost pro extrémní podmínky
- Vodotěsnost: splňuje normy JIS IPX7
- Teplotní odolnost: funguje v extrémních teplotách od -25 °C do 85 °C
- Odolnost vůči statické elektřině: splňuje normy EMC IEC61000-4-2
- Odolnost vůči rentgenovému záření: splňuje normu ISO7816-1
- Odolnost proti nárazům: poskytuje vynikající odolnost proti nárazům, vibracím, ohýbání a krutí
RecoveRx software
Transcend nabízí exkluzivní software RecoveRx, bezplatný nástroj na obnovu dat, který umožňuje hledat stopy po vymazaných souborech včetně digitálních fotografií, dokumentů, hudby a videí.
Specifikace
Rozměry: 32 mm x 24 mm x 2.1 mm
Hmotnost: 2 g
Kapacita: 16 GB
Prevádzková teplota: -25°C (-13°F) ~ 85°C (185°F)
Prevádzkové napětí: 2.7V ~ 3.6V
Rychlost čtení: až 95 MB/s
Rychlost zápisu: až 45 MB/s
Záruka: Pětiletá omezená záruka
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.