TrueLife Care Q7 - bezdotykový zdravotní teploměr
891 Kč
813 Kč
726 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife Care Q7 - Bezdotykový zdravotní teploměr
Rychlé a přesné měření
TrueLife Care Q7 využívá infračervené technologie pro okamžité a přesné výsledky. Měření teploty je otázkou jedné sekundy.
Vlastnosti produktu
- Přesnost měření: až 0,2 °C
- Podsvětlený displej: pro snadné čtení výsledků
- Rychlost měření: výsledek za 1 sekundu
- Životnost baterie: až 40.000 měření na jednu baterii
- Paměť: uchovává až 32 posledních měření
- Upozornění: zvukové upozornění na zvýšenou teplotu
Měření tělesné teploty
TrueLife Care Q7 je přesně kalibrován pro měření tělesné teploty v rozmezí 32 - 42,5 °C.
Měření teploty povrchů
Teploměr může také měřit teploty povrchů v rozmezí 0 - 100 °C. Ideální pro kontrolu teploty láhve s mlékem, lázně pro dítě nebo jídla.
Podsvětlený LCD displej
Čtěte výsledky měření i za tmy, díky podsvětlenému displeji.
Úsporný
Automatické vypínání a úsporná technologie zaručují dlouhou životnost baterie.
Paměť pro 32 měření
Teploměr uchovává výsledky posledních 32 měření pro snadné sledování vývoje teploty.
Upozornění na zvýšenou teplotu
Teploměr vás upozorní zvukovým signálem, pokud je naměřená teplota vyšší než nastavená hodnota.
Jednoduché ovládání
Díky ergonomickému tvaru a intuitivnímu menu je ovládání teploměru snadné.
Vhodný pro domácí mazlíčky
TrueLife Care Q7 je ideální pro měření teploty vašich domácích mazlíčků.
Parametry teploměru TrueLife Care Q7
- Jednotka výsledku měření: 0,1 oC (0,1 oF)
- Stupnice měření: stupně Celsia, Fahrenheit
- Pracovní podmínky pro okolní teplotu: 10 - 40 oC (50 - 104 oF)
- Skladovací podmínky pro okolní teplotu: 0 - 50 oC (32 - 122 oF)
- Pracovní podmínky - relativní vlhkost: max 85%
- Skladovací podmínky - relativní vlhkost: max 90%
- Zdroj napájení: DC9V (a 6F22 baterie)
- Rozměry: 150 x 75 x 40 mm
- Hmotnost: 172 g
- Rozsah měření - režim tělesné teploty: 32,0 - 42,5 oC
- Rozsah měření - režim teploty povrchu: 0 - 100 oC
- Max. odchylka měření - tělesná teplota (36 - 39 oC): +- 0,2 oC
- Max. odchylka měření - povrch: +- 1,0 oC
- Vzdálenost sondy od objektu měření: 5 - 8 cm
- Rychlost měření: max 0,8s
- Automatické vypnutí: 7 sekund
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.