TrueLife FitScale W4 BT - Inteligentní diagnostická váha
769 Kč
636 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife FitScale W4 BT - Inteligentní diagnostická váha
Detailní přehled tělesných indexů
TrueLife FitScale W4 BT je inteligentní váha, která vám poskytne detailní přehled o vašem těle. Měří a uchovává hodnoty 15 tělesných indexů, včetně BMI, podkožního tuku, metabolického věku a podílu svalové nebo kosterní hmoty.
Mobilní aplikace pro sledování pokroku
Váha se snadno spáruje s mobilní aplikací pomocí Bluetooth. Aplikace ukládá kompletní historii vašich měření a poskytuje přehledné grafy a statistiky pro sledování vašeho pokroku.
Offline režim a paměť pro 12 uživatelů
TrueLife FitScale W4 BT funguje i v offline režimu a ukládá výsledky měření až 12 uživatelů. Je tak ideální pro celou rodinu.
Kompatibilita s populárními fitness aplikacemi
Váha je kompatibilní s Apple Health Kit, Google Fit a Fitbit, takže můžete jednoduše odesílat svá data a dále s nimi pracovat v těchto aplikacích.
Přesnost a dlouhá životnost baterií
TrueLife FitScale W4 BT dosahuje přesnosti na dvě desetiny kilogramu a díky pokročilé technologii práce s energií vydrží váha s dodávanými tužkovými bateriemi několik měsíců.
Unikátní design a prémiové krycí sklo
Celou vrchní stranu váhy tvoří prémiové tvrzené sklo, které skvěle vypadá a zajišťuje delší životnost. Minimalistický design se vyjímá v každém interiéru.
Aplikace v češtině a dalších jazycích
Aplikace je dostupná v češtině a dalších světových jazycích, včetně angličtiny, němčiny, francouzštiny, španělštiny a dalších.
Obsah balení
- 1× TrueLife FitScale W4 BT
- 2× 1.5V AAA baterie
- 1× Uživatelský manuál
Technické parametry
- EAN: 8594175356571
- Nosnost: 180 kg
- Rozsah vážení: 0.2 ~ 180 kg
- Odchylka vážení: 0.1 kg
- Rozměry: 30,2 cm × 30,2 cm × 2,2 cm
- Konektivita: Bluetooth
- Počet indexů: 15
- Počet uživatelů: 12
- Materiál: Prémiové tvrzené sklo s TrueLife designem
- Barva: Bílá
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.