TrueLife RelaxFeet F3
1 572 Kč
1 391 Kč
1 150 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife RelaxFeet F3 - Komfortní masáž a zahřátí vašich nohou
TrueLife RelaxFeet F3 je dokonalým pomocníkem pro ulevu vašim nohám. Díky dvěma rotujícím masážním hlavicím s osmi masážními uzly nabízí příjemnou masáž, která napomáhá od chronických bolestí, stresu a dalších neduhů.
Lehké nohy jako v bavlnce
Dvě rotující masážní hlavice simulují tlakové a hnětací pohyby masáže Shiatsu pro maximální relaxaci unavených nohou. Pravidelná masáž napomáhá zlepšit cirkulaci krve, snižovat krevní tlak a zmírnit migrény či chronické bolesti zad a kloubů.
Více pohody kdekoliv
TrueLife RelaxFeet F3 je variabilní a lze jej použít nejen pro masáž chodidel, ale i pro masáž zad. Navíc je vybaven integrovaným vyhříváním, které můžete použít samostatně nebo v kombinaci s masáží.
Bezpečné a pohodlné užití
Přístroj je vybaven ovladačem s intuitivním ovládáním a časovačem, který po 15 minutách masáže přístroj automaticky vypne. Přístroj má také protiskluzovou podložku a povlak z příjemného microfleecu, který lze vyprat v pračce.
Vlastnosti produktu
- Vyhřívání: Ano (40°C) – lze použít i samostatně
- Otáčení tam a zpět: Ano
- Časovač: 15 minut
- Počet masážních hlav: 2 (každá hlavice má 4 masážní uzly)
- Ovladač: Ano
- Délka napájecího kabelu: 3 m
- Vstupní napětí: 100 - 240 V / 50Hz/60Hz
- Výstupní napětí: 12 V ? 2 A, 24 W
- Rozměry: 300 × 300 × 200 mm
- Hmotnost: 1209 g
Obsah balení
- Masážní přístroj RelaxFeet F3
- Napájecí adaptér s kabelem
- Návod
- Bezpečnostní instrukce
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.