UBNT EdgeSwitch ES-24-250W [26Gbps, 250W, aktivní (802.3af/at) i pasivní (24V) PoE, 2xSFP, L2/L3]
12 229 Kč
10 363 Kč
8 564 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
UBNT EdgeSwitch ES-24-250W
Gigabitový management PoE+ switch patřící do řady produktů EdgeMAX. Nabízí vysoký výkon a pokročilé L2/L3 funkce.
Inteligentní PoE
Aktivní PoE dle 802.3af/at je ve výchozím stavu. Pasivní PoE (24V) lze manuálně nakonfigurovat (ON/OFF 24V na každý port).
SFP sloty
Pro připojení k páteřní síti jsou k dispozici SFP sloty. 24 portová verze nabízí dva porty 1Gbps SFP.
Konfigurace
Prostředí pro konfiguraci přes webový prohlížeč je uživatelsky přívětivé a intuitivní. Pro pokročilé uživatele je k dispozici CLI (command-line-interface) skrz telnet či zabezpečené SSH.
Maximální výkon PoE+
34,2W/port, v případě pasivního PoE je to 17W.
Technické specifikace
- Dimensions: 485.04 x 44.45 x 285.6 mm
- Weight: 3.7 kg
- Total Non-Blocking Throughput: 26 Gbps
- Max. Power Consumption: 250W
- Power Method: 100-240VAC/50-60 Hz, Universal Input
- Power Supply: AC/DC, Internal, 250W DC
- LEDs Per Port: RJ45 Data Ports, SFP Data Ports, PoE, Speed/Link/Activity
- Networking Interfaces: (24) 10/100/1000 Mbps RJ45 Ethernet Ports, (2) 1 Gbps SFP Ethernet Ports
- Management Interface: Ethernet In/Out Band
- Certifications: CE, FCC, IC
- Rackmount: Yes, 1U High
- ESD/EMP Protection: Air: ±24 kV, Contact: ±24 kV
- Operating Temperature: -5 to 40° C
- Operating Humidity: 5 to 95% Noncondensing
- Shock and Vibration: ETSI300-019-1.4 Standard
- PoE Interfaces: POE+ IEEE 802.3af/at, 24VDC Passive PoE
- Max. PoE+ Wattage per Port by PSE: 34.2W
- Voltage Range 802.3at Mode: 50–57V
- Max. Passive PoE Wattage per Port: 17W
- 24V Passive PoE Voltage Range: 20-27V
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.