Velbon EX-Macro
967 Kč
799 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Velbon EX-Macro: Přesnost a stabilita v jednom balení
Velbon EX-Macro je mini stolní stativ, který přináší pevnou konstrukci a vysokou stabilitu. Díky své maximální výšce 56,3 cm a minimální výšce 20,3 cm je ideální pro široké spektrum použití, včetně makrofotografie.
Design a konstrukce
Stativ se vyznačuje novým čtvercovým profilem nohou pro zvýšenou stabilitu. Tělo stativu, hlava a svorky jsou vyrobeny z kvalitního tvrzeného plastu a hliníku pro lehkost a odolnost.
Praktické ovládání
EX-Macro nabízí rychlé a jednoduché ovládání výšky a pracovní polohy. Radiální vzpěry mezi nohami a středovou tyčí zvyšují celkovou stabilitu stativu.
Kompatibilita
Stativ je vhodný pro kompaktní fotoaparáty, bezzrcadlovky a menší zrcadlovky s hmotností do 1,5 kg.
Tradiční značka
Velbon je japonská společnost vyrábějící stativy a příslušenství pro foto a video již od roku 1955!
Klíčové vlastnosti
- Hliníkové nohy s čtvercovým profilem
- Perfektní stabilita
- Nohy se skládají ze 3 sekcí
- Nové bezpečnější uzamykací svorky
- 3osá hlava
- Protiskluzové paty nohou
- Černá barva v matném provedení
- Brašna součástí balení
Technické parametry
- Maximální výška: 56.3 cm
- Výška: 50.6 cm
- Minimální výška: 20.3 cm
- Délka středové tyče: 5.7 cm
- Výška ve složeném stavu: 28.1 cm
- Hmotnost těla stativu: 0.58 kg
- Doporučená nosnost: 1.5 kg
- Maximální nosnost: 2.5 kg
- Průměr první sekce nohy: 17 mm
- Počet sekcí: 3
- Rychloupínací destička: QB-32 (Mini-D)
- Upínací plocha: 4.3 x 2.8 mm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.