Viking outdoorová power banka VIDAR II, 72000 mAh, bezdrátové nabíjení
4 990 Kč
4 415 Kč
3 649 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking outdoorová power banka VIDAR II
Výkonný společník pro vaše dobrodružství
Outdoorová powerbanka VIKING VIDAR II je ideální pro cesty za dobrodružstvím. S kapacitou 72000mAh a maximálním výstupním výkonem 180W je tato powerbanka připravena nabíjet všechna vaše zařízení.
Výstupy pro různá zařízení
- Cigaretová zásuvka: 12V/15A
- DC - JACK: 12/5A, 16.5V/4A, 20V/3.5A, 24V/3A
- USB-A: 5V/4.5A, 4.5V/5A, 9V/2A, 12V/1.5A
- USB-C: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A
- Wireless (Qi): 10W
Možnosti nabíjení
Nabíjejte powerbanku ze sítě, jiného zdroje elektrické energie nebo pomocí solárního panelu Viking.
Vstupy:
- DC - JACK: 18-24V/4A(Max)
- Solární nabíjení: 80W (max)
- USB-C: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A
Praktický v kanceláři
Powerbanka Viking VIDAR II je ideální pro nabíjení notebooků a dalších zařízení v kanceláři.
Odolný a výkonný
S ochranou IP64 a voděodolností je tato powerbanka připravena na vaše dobrodružství za každého počasí.
LED svítilna
Vestavěná LED svítilna je ideální pro táboření nebo jako nouzové osvětlení.
Balení obsahuje:
- Powerbanka Viking VIDAR II
- Ochranné pouzdro se šikovnou kapsou na kabely
- Adaptér pro nabíjení ze sítě (koncovka DC-JACK, evropská zástrčka)
- Propojovací kabel s JACK koncovkami
- 8 různých koncovek/přechodek pro nabíjení notebooků
- Propojovací USB-C - USB-C kabel
- Propojovací USB-A - USB-C kabel
Technické specifikace:
Model: Viking VIDAR II
Kapacita: 72000mAh/266.4Wh
Napětí baterie: 3.7V
Typ: Li-pol
Rozměry: 230 x 125 x 44 mm
Hmotnost: 1,33 kg
Materiál: ABS + PC
IP ochrana: IP65
Certifikace: CE, RoHS, MSDS, CE, UN38.3 COMPLIANT
Provozní teplota: 0°C ~ 45°C
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.