Viking venkovní solární LED světlo S181 s pohybovým senzorem
593 Kč
561 Kč
464 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking venkovní solární LED světlo S181 s pohybovým senzorem
Osobnosti se nebojí tmy, ale vy se jí nemusíte bát také.
Se solárním LED světlem Viking S181 budou vaše venkovní prostory vždy dostatečně osvětlené. A to díky 181 vysoce svítícím LED diodám.
Bez připojení k elektrické síti. Bez kabeláže. Stačí slunce a je tu světlo.
Solární světlo je soběstačné a nezávislé. Jeho instalace je jednoduchá a rychlá. Zvládnete ji za několik okamžiků.
Intenzitu osvětlení si můžete nastavit podle svých potřeb. Ať už potřebujete jen tlumené světlo nebo plné osvětlení.
Vestavěný pohybový senzor detekuje pohyb na vzdálenost 3 až 5 metrů. A to v pozorovacím úhlu 120°.
Nechte se osvětlit až do úhlu 270°. A nebojte se deště. Světlo má odolnost IP65.
Technické specifikace
- Označení: VIKING S181
- Solární panel: Monokrystalický 1,5W
- Svítivost: 1200lm
- Počet LED: 181ks
- Typ baterie: Li-ion baterie 2200mAh/3,7V
- Stupeň ochrany: IP65
- Detekce pohybu do: 3-5m
- Pozorovací úhel čidla: 120°
- Rozptyl světla: 270°
- Režimy: plné světlo aktivované pohybem, tlumené světlo + pohybem aktivované plné světlo, stálé tlumené světlo
- Rozměr světla: 180*70*92mm
- Certifikace: CE, RoHS
- Hmotnost produktu: 375g
- Hmotnost balení: 460g
- Nabíjecí čas: 8h
- Materiál: ABS+PC
- Barva světla: bílá, 6000K
Dejte těmto technickým specifikacím smysl. Osvětlete svůj život solárním LED světlem Viking S181.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.