Xiaomi Mi Band 8 Gold
1 097 Kč
880 Kč
727 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Mi Band 8 Gold: Elegance a výkon na zápěstí
EAN: 6941812722923
Design a vzhled
Xiaomi Mi Band 8 Gold přichází s elegantním designem, který je zdůrazněn kovovým rámečkem s povrchovou úpravou NCVM.
Výměna řemínků
Barevné řemínky lze snadno vyměnit, takže si můžete hodinky přizpůsobit svému stylu nebo náladě.
Barevné ciferníky
Nabízí více než 200 různých barevných ciferníků, které si můžete vybrat podle svého vkusu.
Displej a obnovovací frekvence
Displej hodinek podporuje senzor okolního světla pro automatické přizpůsobení jasu.
Obnovovací frekvence
Díky nové sadě čipů mají hodinky vysokou obnovovací frekvenci 60 Hz, což zajišťuje plynulé používání.
Výdrž baterie
Xiaomi Mi Band 8 Gold má výdrž baterie až 16 dní při běžném používání a nabíjí se do plna během jedné hodiny.
Tréninkové režimy
Hodinky nabízí více než 150 tréninkových režimů a umožňují zaznamenávat váš pokrok, ať už jde o překonanou vzdálenost, počet spálených kalorií nebo sledování srdečního tepu.
Zdravotní monitorování
Xiaomi Mi Band 8 Gold monitoruje celý den hladinu SpO2, spánku, tepové frekvence a dýchání ve spánku.
Voděodolnost
Hodinky mají také stupeň krytí 5 ATM, takže se nemusíte bát jejich používání při sprchování, plavání nebo potápění.
Technické specifikace
- Velikost obrazovky: 1,62"
- Typ displeje: AMOLED
- Rozlišení: 192 x 490
- Jas: 600 nitů
- Dotykový displej: Ano
- Senzor okolního světla: Ano
- Voděodolnost: 5 ATM
- Materiál řemínku: TPU
- Notifikace: Ano
- Bezdrátové připojení: Bluetooth 5.1 BLE
- Kompatibilita: podporuje chytré telefony s operačním systémem Android 6.0 / iOS 12.0 a vyšším
- Baterie: 190 mAh
- Doba nabíjení: 1 hod.
- Nabíjení: Magnetické
- Pohotovostní doba: 16 dní běžného používání
- Krokoměr: Ano
- Vibrace: Ano
- Always-on: Ano
- Senzory: 3osý akcelerometr + 3osý, gyroskopický senzor, PPG senzor
- Podporovaná aplikace: Mi Fitness
- Vyměnitelný řemínek: Ano
- Rozměry: 48 mm × 22,5 mm × 10,99 mm
- Hmotnost: 27 g (včetně řemínku)
Obsah balení
- 1x Xiaomi Mi Band 8 Gold
- 1x Řemínek
- 1x Uživatelská příručka
- 1x Nabíjecí kabel
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.