Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S
1 399 Kč
1 032 Kč
853 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S
Optimální výkon a rychlé nafouknutí
Vysoce přesný blok válců podporuje tlaky až 150 psi.
Zvýšená rychlost a objem vzduchu pro rychlý návrat na cestu.
Vylepšené čipy pro mimořádný výkon
Digitálně řízené snímače tlaku vzduchu pro přesné huštění.
Přednastavený tlak v pneumatikách pro maximální pohodlí.
Zařízení automaticky zastaví huštění, když je dosaženo přednastaveného tlaku.
Paměť pro nastavení tlaku
Zařízení si pamatuje vaše hodnoty tlaku, takže je nemusíte opakovaně nastavovat.
Flexibilita v použití
Pět různých režimů nafukování, každý s přednastavenými hodnotami tlaku vzduchu.
Snadno použitelný pro každého.
Bezdrátový díky interním lithiovým bateriím
Není potřeba žádný externí zdroj energie a nejsou potřeba žádné napájecí kabely.
Kompaktní a atraktivní design
Ideální pro cestování nalehko.
Vylepšené nabíjení s portem typu C pro bezstarostné cesty kolem světa.
Odborně navržený pro pohodlí
Vestavěné LED světlo pro noční použití a funkce blikání SOS.
Oddělené oddíly pro mechanický a bateriový systém pro optimální odvod tepla.
Spínač zapnutí/vypnutí vzduchové hadice zabraňuje náhodnému zapnutí v důsledku vibrací.
Flexibilní hadice pro nahušťování pneumatik bez ohledu na to, kde je ventilek pneumatiky.
Technické parametry:
- Kapacita baterie: 2000 mAh (14,8 Wh)
- Doba nabíjení: méně než 3 hodiny
- Skladovací teplota: -10°C - 45°C
- Velikost: 124 x 71 x 45,3 mm (bez vzduchového potrubí)
- Nabíjecí port: Type-C
- Parametry nabíjení: 5V/2A
- Hodnota hluku: 80 Db na vzdálenost 1m
- Velikost průdušnice: výsuvná délka průdušnice 180 mm, včetně adaptéru pro trysky (bez závitu)
- Rozsah tlaku: 0,2 až 10,3 bar / 3 až 150 psi
Obsah balení:
- 1x Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S
- 1x adaptér Presta Valve
- 1x adaptér jehlového ventilu
- 1x úložné pouzdro
- 1x nabíjecí kabel
- 1x uživatelská příručka
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.