Xiaomi Redmi A2 2GB/32GB, Black EU
1 634 Kč
1 350 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Redmi A2 2GB/32GB, Black EU
EAN: 6941812722008
Popis produktu
Xiaomi Redmi A2 je cenově dostupný smartphone s výkonem pro každodenní použití.
Displej
Telefon má velký 6,52" displej s rozlišením 1600 × 720 pixelů.
Displej nabízí jemnost 269 PPI a nízké množství modrého světla.
Fotoaparát
Zadní fotoaparát má rozlišení 8 Mpx, přední pak 5 Mpx.
Umožňuje pořízení mnoha obrázků za sebou a výběr toho nejlepšího.
Výkon
Telefon je ideální pro začátečníky a uživatele s nižšími nároky.
Podporuje WiFi, Bluetooth, GPS a umožňuje rozšíření interní paměti pomocí paměťové karty.
Operační systém
Telefon běží na Androidu verze 12 Go s nástavbou MIUI.
Baterie
Baterie s kapacitou 5000 mAh umožňuje až 19 hodin přehrávání videa.
Podporuje technologii rychlého nabíjení až 10W.
Technické specifikace
- Displej: 6,52", 1600 × 720, IPS, 60 Hz, 269 PPI, 400 Nits
- Paměť: 2 GB RAM, 32 GB interní
- Procesor: MediaTek Helio G36, 8 jader, 2,2 GHz
- Operační systém: Android 12 Go, MIUI
- Baterie: 5000 mAh, rychlé nabíjení 10W
- Kamery: 8 Mpx zadní, 5 Mpx přední
- Konektory: Jack (3,5mm), USB micro
- Bezdrátové technologie: WiFi, Bluetooth, GPS, GLONASS, Galileo
- Rozměry: 164,9 x 76,75 x 9,09 mm
- Hmotnost: 192 g
Obsah balení
Telefon, nabíječka (adaptér s kabelem), fólie na displej (nalepená z výroby).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.