XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON

- 41%

ilustrační foto

XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
XR1770 X7 HOLÍCÍ STROJEK REMINGTON
Obj. číslo
741015415
Výrobce
REMINGTON
Věrnostní body: 99
0 hodnocení
Skladem 6 ks, 3.5.2024 u Vás

3 349 Kč

1 990 Kč

1 645 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 990 Kč
Skladem 6 ks, 3.5.2024 u Vás

1 990 Kč

3 349 Kč

1 645 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

XR1770 X7 Holící strojek Remington

Holící strojek Remington XR1770 X7 přináší otočnou kouli 360° PivotBall pro maximální flexibilitu při holení.

Individuální přizpůsobivé břity

Strojek je vybaven individuálně přizpůsobivými břity pro precizní holení.

Komfortní holicí kroužky

Komfortní holicí kroužky zajišťují pohodlné holení bez podráždění pokožky.

Technologie PowerSense

Díky technologii PowerSense je holení efektivní a rychlé.

Detailní zastřihovač

Detailní zastřihovač je ideální pro úpravu vousů a kníru.

100% voděodolný

Strojek je 100% voděodolný, což umožňuje snadné čištění a holení přímo pod sprchou.

Integrovaná baterie

Strojek je vybaven integrovanou baterií s dobou provozu až 60 minut. Doba nabíjení je 90 minut.

Funkce rychlonabití a USB nabíjení

Strojek nabízí funkci rychlonabití a možnost USB nabíjení.

Turbo mód

Turbo mód zajišťuje rychlejší a efektivnější holení.

Cestovní pouzdro

Součástí balení je i praktické cestovní pouzdro.

Záruka

Na strojek je poskytována záruka 2 + 1 rok navíc.

Parametry

Druh zboží
Značka
Napájení
Doba nabíjení
Voděodolný
Typ strojku
Doba chodu
Zastřihovač
Indikátor nabíjení
Typ holící hlavy
Počet holících břitů/planžet

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29132 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.