QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS

- 10%

ilustrační foto

QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
QP6551/15 ONE BLADE ZASTŘIHOVAČ PHILIPS
Obj. číslo
741015253
Výrobce
PHILIPS
Věrnostní body: 112
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Zastřihovač Philips OneBlade Pro 360 QP6551/15

OneBlade Pro 360 QP6551/15 je univerzální zastřihovač od Philips. Slouží pro zastřihování, tvarování a holení vousů jakékoli délky. Můžete ho používat na tváři i těle.

Oboustranný břit 360

OneBlade Pro 360 je vybaven oboustranným břitem 360 s dvojí ochrannou před pořezáním. To zajišťuje bezpečné a pohodlné holení i na citlivé pokožce.

Ochranný nástavec

Přístroj je vybaven ochranným nástavcem pro citlivé oblasti. To zajišťuje bezpečné a pohodlné holení i na citlivých místech těla.

Nastavitelné hřebeny

OneBlade Pro 360 je vybaven hřebenovým nástavcem pro zastřihování se 14 nastaveními délky vousů (0,4–9 mm). K dispozici je také nástavec na zastřihování těla (3 mm).

Použití na sucho i mokro

Přístroj můžete používat na sucho nebo s pěnou na holení. Lze jej použít i ve sprše.

Bezdrátový s dlouhou výdrží

OneBlade Pro 360 je bezdrátový s výdrží baterie 120 min / 1 hod nabíjení. LED displej signalizuje úroveň nabití baterie.

Dodává se s měkkým cestovním pouzdrem

OneBlade Pro 360 je dodáván s měkkým cestovním pouzdrem pro snadnou přenositelnost. Balení obsahuje 2 břity (1 na tvář + 1 na tělo) + 1 břit navíc.

Parametry

Druh zboží
Značka
Napájení
Barva
Výměnné nástavce
Určeno na
Doba provozu (aku)
Omyvatelný
Rozsah nastavení

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.