Redmi 10 5G 4GB/64GB Graphite Gray
5 597 Kč
4 688 Kč
3 874 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Redmi 10 5G 4GB/64GB Graphite Gray
Úvodní představení
Redmi 10 5G přichází s výkonným procesorem MediaTek Dimensity 700 a podporou duální 5G SIM. Nabízí vyšší rychlost zápisu díky úložišti UFS 2.2.
Fotografie ve vysokém rozlišení
Pořizujte vysoce kvalitní fotografie a videa pomocí 50MP hlavního fotoaparátu. 2MP hloubkový fotoaparát nabízí přirozený efekt rozostření pozadí při fotografování portrétů.
Displej a design
Redmi 10 5G je vybaven 6,58" Dot Drop displejem s obnovovací frekvencí 90 Hz a technologií AdaptiveSync. Tělo telefonu je chráněno sklem Corning Gorilla Glass.
Dlouhá výdrž baterie
5 000mAh baterie poskytuje dostatek energie na celý den. Díky 18W rychlému nabíjení a 22,5W integrované nabíječce strávíte méně času u zásuvky.
Technické specifikace:
- Displej: 6,58"
- Rozlišení displeje: 2408x1080
- Procesor: MediaTek Dimensity 700
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: až 2,0 GHz
- Grafický čip GPU: ARM Mali-G57 MC2
- Operační systém: MIUI 13, založené na Androidu 12
- Operační paměť: 4 GB
- Interní paměť: 64 GB
- Podpora paměťové karty: Ano, dedikovaný slot
- Zadní fotoaparát: 50+2 Mpx
- Přední fotoaparát: 5 Mpx
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac
- Vstup pro sluchátka: 3,5 mm jack
- Verze USB: USB-C
- Kapacita baterie: 5000 mAh
- Bezpečnost: Čtečka otisků prstů, AI Face Unlock
- FM rádio: Ano
- Další funkce: NFC
- Výška: 163,99 mm
- Šířka: 76,09 mm
- Hloubka: 8,9 mm
- Hmotnost: 200 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.