Salente StripeGlass, rychlovarná konvice 1,8 l, nerez/skleněná, červené podsvícení
591 Kč
571 Kč
472 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Salente StripeGlass, rychlovarná konvice 1,8 l, nerez/skleněná, červené podsvícení
• Objem 1,8 litru • Příkon 2200 W • Tělo ze borosilikátového skla a nerezové oceli • Celoplošné podsvícení (modré nebo červené) • Anti-Calc filtr proti vápenatým usazeninám • Oboustranný ukazatel vodní hladiny • Tlačítko na víku s bezpečnostní pojistkou • Středový 360° konektor s životností 10 milionů zdvihů
________________________________________________________________________________________________________________Dvě barevné varianty
Vybere si úplně každý – k dispozici jsou u tohoto modelu dvě barevné varianty, a to buď s modrým nebo červeným podsvícením. Podsvícení je automaticky aktivováno vždy při zahájení vaření vody a automaticky zhasne po dovaření vody. Podsvícení zajišťují LED diody s dlouhou životností.Borosilikátové sklo
Tělo konvice je vyrobeno z kombinace nerezu a speciálního borosilikátového skla. Toto sklo se vyznačuje zdravotní nezávadností, vysokou odolností proti nárazům a vysokou odolností proti prudkým změnám teplot. Konvice má navíc silnostěnné provedení skla s vysokou odolností.Anti-Calc filtr a pojistka víka
Samozřejmostí u všech konvic Salente je AntiCalc filtr zachytávající vapenaté usazeniny, které se ve větší nebo mensí míře nacházají v každé pitné vodě. Více jich obsahuje tvrdší voda, zatímco velmi měkká voda jich obsahuje minimum. Víko konvice má bezpečnostní pojistku, která zabraňuje jejímu samovolnému otevření při nalévaní vody z konvice.Uskladnění kabelu v podstavci
Tento model nabízí úpravu délky přívodního kabelu jeho smotáním do podstavce. Elegantní a jednoduché řešení.Středový 360° konektor
K maximálnímu uživatelskému komfortu i snadné manipulaci pomáhá středový 360° konektor s životností 10 milionů zdvihů. Díky němu můžete konvici postavit na podstavec v jakékoliv poloze otočení. Ergonomický tvar konektoru navíc výrazně ulehčuje i dosednutí konvice na podstavec a není třeba složitě hledat konvicí střed podstavce.SPECIFIKACE:
• Objem 1,8 litru • Příkon 2200 W • Tělo ze borosilikátového skla a nerezové oceli • Borosilikátové sklo: 1) Zdravotně nezávadné 2) Vysoce odolné proti nárazům 3) Vysoce odolné proti prudkým změnám teplot (varné provedení) 4) Silnostěnné provedení • Celoplošné podsvícení: 1) Modré u modelu StripeGlass-BL 2) Červené u modelu StripeGlass-RD • Anti-Calc filtr proti vápenatým usazeninám a nečistotám • Oboustranný ukazatel vodní hladiny s ryskami 0,5/1/1,8 litru • Tlačítko na víku s bezpečnostní pojistkou pro otevření/zavření • Středový 360° konektor s životností 10 milionů zdvihů • Možnost úpravy délky přívodního kabelu smotáním do podstavce • AntiDrip nerezová výlevka s designem pro eliminaci odkapávání • Topné dno z nerezové oceli • Skrytá topná spirála pod dnem konvice • Automatické vypnutí po dosažení bodu varu • Gumové protiskluzové nožičky základny • Tepelně odizolovaná rukojeť • Ochrana proti zapnutí bez vody • Tepelná pojistka proti přehřátí • Evropské certifikace LVD, EMC, RoHS • LFGB certifikace pro nezávadný styk s potravinami • Jmenovitý příkon: 1850-2200 W • Jmenovité napětí: AC 220-240 V • Jmenovitý kmitočet: 50/60 Hz • Délka přívodního kabelu: 0,7 m • Rozměry bez podstavce (š × h × v): 21,3 × 15,3 × 23 cm • Rozměry s podstavcem (š × h × v): 21,3 × 15,3 × 24,8 cm • Hmotnost bez podstavce: 0,91 kg • Hmotnost s podstavcem: 1,11 kgOBSAH BALENÍ:
• Rychlovarná konvice • Podstavec s přívodním kabelem • Návod k obsluze (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.