Salente StripeGlass, rychlovarná konvice 1,8 l, nerez/skleněná, modré podsvícení

- 11%

ilustrační foto

Salente StripeGlass, rychlovarná konvice 1,8 l, nerez/skleněná, modré podsvícení
Obj. číslo
AGEVL00015
OEM
STRIPEGLASS-BL
Výrobce
Evolveo
Věrnostní body: 27
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

604 Kč

540 Kč

446 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 540 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

540 Kč

604 Kč

446 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Salente StripeGlass, rychlovarná konvice 1,8 l, nerez/skleněná, modré podsvícení Objem 1,8 litru Příkon 2200 W Tělo ze borosilikátového skla a nerezové oceli Celoplošné podsvícení (modré nebo červené) Anti-Calc filtr proti vápenatým usazeninám Oboustranný ukazatel vodní hladiny Tlačítko na víku s bezpečnostní pojistkou Středový 360° konektor s životností 10 milionů zdvihů Dvě barevné varianty Vybere si úplně každý – k dispozici jsou u tohoto modelu dvě barevné varianty, a to buď s modrým nebo červeným podsvícením. Podsvícení je automaticky aktivováno vždy při zahájení vaření vody a automaticky zhasne po dovaření vody. Podsvícení zajišťují LED diody s dlouhou životností. Borosilikátové sklo Tělo konvice je vyrobeno z kombinace nerezu a speciálního borosilikátového skla. Toto sklo se vyznačuje zdravotní nezávadností, vysokou odolností proti nárazům a vysokou odolností proti prudkým změnám teplot. Konvice má navíc silnostěnné provedení skla s vysokou odolností. Anti-Calc filtr a pojistka víka Samozřejmostí u všech konvic Salente je AntiCalc filtr zachytávající vapenaté usazeniny, které se ve větší nebo mensí míře nacházají v každé pitné vodě. Více jich obsahuje tvrdší voda, zatímco velmi měkká voda jich obsahuje minimum. Víko konvice má bezpečnostní pojistku, která zabraňuje jejímu samovolnému otevření při nalévaní vody z konvice. Uskladnění kabelu v podstavci Tento model nabízí úpravu délky přívodního kabelu jeho smotáním do podstavce. Elegantní a jednoduché řešení. Středový 360° konektor K maximálnímu uživatelskému komfortu i snadné manipulaci pomáhá středový 360° konektor s životností 10 milionů zdvihů. Díky němu můžete konvici postavit na podstavec v jakékoliv poloze otočení. Ergonomický tvar konektoru navíc výrazně ulehčuje i dosednutí konvice na podstavec a není třeba složitě hledat konvicí střed podstavce. Kompletní specifikace: Objem 1,8 litru Příkon 2200 W Tělo ze borosilikátového skla a nerezové oceli Borosilikátové sklo: Zdravotně nezávadné Vysoce odolné proti nárazům Vysoce odolné proti prudkým změnám teplot (varné provedení) Silnostěnné provedení Celoplošné podsvícení: Modré u modelu StripeGlass-BL Červené u modelu StripeGlass-RD Anti-Calc filtr proti vápenatým usazeninám a nečistotám Oboustranný ukazatel vodní hladiny s ryskami 0,5/1/1,8 litru Tlačítko na víku s bezpečnostní pojistkou pro otevření/zavření Středový 360° konektor s životností 10 milionů zdvihů Možnost úpravy délky přívodního kabelu smotáním do podstavce AntiDrip nerezová výlevka s designem pro eliminaci odkapávání Topné dno z nerezové oceli Skrytá topná spirála pod dnem konvice Automatické vypnutí po dosažení bodu varu Gumové protiskluzové nožičky základny Tepelně odizolovaná rukojeť Ochrana proti zapnutí bez vody Tepelná pojistka proti přehřátí Evropské certifikace LVD, EMC, RoHS LFGB certifikace pro nezávadný styk s potravinami Jmenovitý příkon: 1850-2200 W Jmenovité napětí: AC 220-240 V Jmenovitý kmitočet: 50/60 Hz Délka přívodního kabelu: 0,7 m Rozměry bez podstavce (š × h × v): 21,3 × 15,3 × 23 cm Rozměry s podstavcem (š × h × v): 21,3 × 15,3 × 24,8 cm Hmotnost bez podstavce: 0,91 kg Hmotnost s podstavcem: 1,11 kg Obsah balení: Rychlovarná konvice Podstavec s přívodním kabelem Návod k obsluze (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.