SanDisk MIcroSDXC karta 256GB High Endurance (R:100/W:40 MB/s, Class 10, U3 V30) + adaptér
1 152 Kč
1 012 Kč
836 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SanDisk MIcroSDHC karta 256GB High Endurance
Bezstarostné nahrávání, kdy je to potřeba
Karta SanDisk High Endurance microSD™ je navržena tak, aby vydržala nahrávat až 20 000 hodin. Je také odolná - připravená na nahrávání v extrémních teplotách, nárazuvzdorná, vodotěsná a odolná vůči rentgenovým paprskům.
Perfektní pro vaši kameru nebo domácí monitorovací systém
Tato karta microSD je konstruována tak, aby vydržela a spolehlivě zaznamenávala video den co den. Je navržena tak, aby zvládla až 20 000 hodin bezstarostného nahrávání.
Vysoká výdrž vytváří možnost zápisu a opětovného zápisu
Zápis a opětovný zápis si může vybrat svou daň na paměťové kartě, ale tato karta je konstruována tak, aby tuto úlohu zvládla.
Nahrávání v rozlišení Full HD nebo 4K
Karta microSD™ SanDisk High Endurance s třídou 10 a rychlostí videa U3 a V30 umožňuje nahrávání v rozlišení Full HD nebo 4K.
Ušetřete čas rychlým zálohováním
Karta SanDisk High Endurance microSD™ má rychlost čtení až 100 MB/s, takže přenos nebo zálohování záznamů je hračka.
Technické specifikace
- Kapacita: 256 GB
- Vytrvalost: Až 20 000 hodin záznamu ve Full HD
- Výkon: Čtení: až 100 MB/s, Zápis: až 40 MB/s
- Rozměr karty: 15 mm x 11 mm x 1.0 mm
- Prevádzková teplota: -25°C až 85°C
- Teplota skladování: -40°C až 85°C
- Kompatibilita: Kompatibilita s hostitelskými zařízeními microSDXC
- Záruka: 2 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.