SM-A146 Galaxy A14 5G 4+64 Black SAMSUNG
5 599 Kč
4 071 Kč
3 364 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung Galaxy A14 5G: Spolehlivý a stylový smartphone
Model: SM-A146 Galaxy A14 5G 4+64 Black
EAN: 8806094825381
Seznamte se s Galaxy A14 5G od společnosti Samsung, který překoná všechna vaše očekávání.
Design
Minimalistické provedení kráčí ruku v ruce s originální zadní stranou zařízení.
Displej
6,6" Infinity-V displej s precizním FHD+ rozlišením přináší nádherné spektrum barev v čistém a ostrém vydání.
Fotoaparát
Systém objektivů Samsung Galaxy A14 5G vám pomůže pořídit fotografie jako od profesionála. Hlavní 50Mpx objektiv zachytí nádherné scenérie v prvotřídní kvalitě.
Výkon
Kombinace výkonného osmijádrového procesoru a bleskových 5G sítí jsou zárukou bezproblémového chodu vašeho zařízení.
Paměť
S Galaxy A14 5G a jeho dodatečnou virtuální pamětí s funkcí RAM Plus můžete zapomenout na opožděné reakce či pomalé otevírání aplikací.
Baterie
Výdrž až 2 dny a super rychlé 15W nabíjení – s Galaxy A14 5G vás jen tak něco nezastaví. Silná 5 000mAh baterie vás podpoří svým nekončícím výkonem.
Technické parametry
- Úhlopříčka: 6.6"
- Rozlišení displeje: 2408×1080 px
- Procesor: MediaTek Dimensity 700
- Počet jader procesoru: 8
- Frekvence procesoru: 2.2 GHz
- Operační paměť / RAM: 4 GB
- Interní paměť / ROM: 64 GB
- Kapacita baterie: 5 000 mAh
- DualSim: Ano (nano + nano)
- Slot na paměťové karty: Ano
- Typ paměťové karty: MicroSDXC (až 1TB)
- Snímač otisků prstů: Ano
- Rozlišení fotoaparátu: 50 + 2 + 2Mpx
- Rozlišení přední kamery: 13Mpx
- Barva: Černá
- Výška: 167,7 mm
- Šířka: 78 mm
- Hloubka: 9,1 mm
- Hmotnost: 205 g
Obsah balení
- Samsung Galaxy A14 5G, 4GB/64GB, Black
- Nabíjecí kabel USB-C
- Uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.