SONY SFM128T/SDXC/128GB/277MBps/UHS-II U3 / Class 10

- 6%

ilustrační foto

SONY SFM128T/SDXC/128GB/277MBps/UHS-II U3 / Class 10
Obj. číslo
AH2190246157
OEM
SFM128T.SYM
Výrobce
SONY
Věrnostní body: 107
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Paměťová karta Sony Tough SF-M 128GB Class 10 U3 UHS-II disponuje kapacitou 128GB a využívá sběrnic UHS -II pro podporu pokročilých funkcí DSLR jako je například rychlé fotografování. Karta je vhodná také pro video záběry (8K, 4K XAVC S, AVCHD, 3D HFR a FULL HD). Maximální rychlost čtení dosahuje až 277 MB/s, maximální rychlost zápisu je až 150 MB/s. Tough SF-M je 18× silnější a ohebnější než standardní SD média. Plně utěsněná forma splňuje nejpřísnější specifikace. Karta je odolná proti pádům až z 5m, jemnému prachu, blátu, špíně také rentgenovému záření, magnetickým polím, UV zářením a extrémním teplotám a zvládne i ponoření do hloubky 5m až 72h. Pokud by došlo k ohrožení dat karty máte také možnost bezplatně stáhnout software File Rescue, který pomůže obnovit smazaný obsah. * Jsou navržené pro nejvyšší spolehlivost. Tělo tvarované z jednoho kusu nejtvrdších materiálů je v porovnání s běžnými SD kartami 18x odolnější proti ohnutí, odolné proti pádům až z 5 m a má nejvyšší úroveň odolnosti proti prachu a vodotěsnosti (IP68). *File Rescue: Někdy se něco pokazí a vy omylem smažete soubory a fotografie. Software File Rescue je výkonný a jednoduchý nástroj na obnovu dat. Pro majitele paměťové karty značky Sony je k dispozici ke stažení zdarma. * Křehké části odstraněny z designu: Odstraněním křehkých částí konvenční karty SD - drážek a přepínače proti přepsání - se velmi zvýšila spolehlivost. To snižuje riziko potíží s nahráváním dat při poškození. Nástroj SD Scan Byla by katastrofa, kdyby váš fotoaparát najednou přestal ukládat snímky. Všechny karty SD se časem opotřebují a přestanou nahrávat data spolehlivě. Nástroj SD Scan od společnosti Sony pravidelně a automaticky skenuje paměťovou kartu SD a oznámí vám, kdy je čas vyměnit ji za novou. Katastrofa odvrácena. Dostupné pro osobní počítače a počítače Mac.

Parametry

Druh zboží
Typ konektoru
Barva
Typ paměťové karty
Přesná rychlost čtení (MB/s)
Rychlost čtení (MB/s)
Přesná rychlost zápisu (MB/s)
Rychlost zápisu (MB/s)
Rozhraní (USB)
Kapacita paměťové karty
Třída rychlosti SD karet
Adaptér (redukce) v balení
Značka + modelová řada

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.