2-Power baterie pro Aspire ES1-512 Baterie do Laptopu (AC14B8K Alternative) 15,2V 3220mAh
1 457 Kč
1 319 Kč
1 090 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Záruka 1 rok Funkce baterie Laptop , Hlavní síťová baterie pro přenosní počítače Chemické složení baterie Lithiový polymer , Lehká nabíjecí Runtime Standard Life Napeti 15,2 V Kapacita 3220 mAh Vaha 231 g Rozmery 261 mm x 89 mm x 6 mm Tvar Rectangular Výrobce Toto je originalní výrobek 2-Power prosím zkontrolujte napětí na původní baterii !!!! Verze 15,2V Upozornění : napětí baterie je 15,2 V, nelze použít na ekvivaletní baterii 11,2V !!!!!!!!!!! ( ta jde objednat pod kódem KT.00303.025 ) nahrazuje: AC14B18J AP14B18K AP14B8K AC14B3K AC14B8K AC14B7K AC14B8K(4ICP5/57/80) KT.00403.024 KT.00403.028 KT.0040G.002 KT.0040G.004 KT.0040G.006 KT0030G.004 kompatibilní: Aspire 5 A515-41G 5 A515-51 5 A515-51G 5 A515-52 5 A515-52G 5 A517-51 5 A517-51G 5 A517-51P 7 A715-71 7 A715-71G 7 A715-72G 7 A717-71G 7 A717-72G E5-721 E5-731 E5-731G E5-771 E5-771G ES1-433 ES1-433G ES1-572 ES1-711 R11 R13 R3-131T R5-471T R5-571T R5-571TG R7-371T R7-372T V3-111P V3-112P V3-371 V3-372 V3-372T Chromebook 11 C730E 13 C810 15 C910 15 CB3-531 Nitro 5 AN515-31 5 AN515-41 5 AN515-42 5 AN515-51 5 AN515-52 5 AN515-53 5 Spin NP515-51 Predator Helios 300 G3-571 Helios 300 G3-572 Helios 300 PH315-51 Helios 300 PH317-51 Helios 300 PH317-52 Spin 1 SP111-31 3 SP315-51 5 SP513-51 5 SP515-51GN 5 SP515-51N Swift 3 SF313-51 3 SF314-51 3 SF314-52 3 SF314-52G 3 SF314-53G 3 SF314-54 3 SF314-54G 3 SF314-55 3 SF314-55G 3 SF314-56 3 SF314-56G 3 SF315-41 3 SF315-41G 3 SF315-51 3 SF315-51G TravelMate B115-M B115-MP B117-M B117-MP B118-G2-R B118-G2-RN B118-R B118-RN P236-M P238-G2-M P238-M P2410-G2-M P2410-G2-MG P2410-M P2510-G2-M P2510-G2-MG P2510-M P276-M P276-MG P449-G2-M P449-G2-MG P449-G3-MG P449-M P449-MG P459-G2-M P459-G2-MG P459-M P459-MG X349-G2-M X349-MParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.