2-Power PA5149U-1BRS Baterie do Laptopu 14,4V 3860mAh

- 50%

ilustrační foto

2-Power PA5149U-1BRS Baterie do Laptopu 14,4V 3860mAh
Obj. číslo
AG981556
OEM
PA5149U-1BRS
Výrobce
2-Power
Věrnostní body: 134
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

5 373 Kč

2 688 Kč

2 221 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 688 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 688 Kč

5 373 Kč

2 221 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Záruka 1 rok Funkce baterie Laptop , Hlavní síťová baterie pro přenosní počítače Chemické složení baterie Lithiový polymer , Lehká nabíjecí Runtime Standard Life Napeti 14,8 V Kapacita 3860 mAh Tvar Rectangular Výrobce Toto je originalní výrobek OEM Toshiba Nahrazuje : PA5149U-1BRS 4INP7/60/80 vhodné pro : FOR TOSHIBA for Tecra Z40-A for Tecra Z40-B-13U for Tecra Z40-A-10K for Tecra Z40-B-13Z for Tecra Z40-A-10T for Tecra Z40-B-144 for Tecra Z40-A-10X for Tecra Z40-B-149 for Tecra Z40-A-110 for Tecra Z40-B-14D for Tecra Z40-A-150 for Tecra Z40-B-150 for Tecra Z40-A-17K for Tecra Z40-B-15D for Tecra Z40-AK01M for Tecra Z40-B-15M for Tecra Z40-AK03M for Tecra Z40-B-161 for Tecra Z40-AK05M for Tecra Z40-C for Tecra Z40-AK06M for Tecra Z40-C-103 for Tecra Z40-B for Tecra Z40-C-105 for Tecra Z40-B K12M for Tecra Z40-C-106 for Tecra Z40-B K24M for Tecra Z40-C-107 for Tecra Z40-B-104 for Tecra Z40-C-108 for Tecra Z40-B-105 for Tecra Z40-C-10R for Tecra Z40-B-126 for Tecra Z40-C-11E for Tecra Z40-B-128 for Tecra Z40-C-11F for Tecra Z40-B-12E for Tecra Z40-C-11N for Tecra Z40-B-12F for Tecra Z40-C-11P for Tecra Z40-B-12G for Tecra Z40T-A for Tecra Z40-B-12P for Tecra Z40T-B for Tecra Z40-B-12Q for Tecra Z40T-C for Tecra Z40-B-138 for Tecra Z50 for Tecra Z40-B-13N for Tecra Z50-A

Parametry

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29327 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.