Xiaomi Redmi Pad SE 8/256GB zelená
4 999 Kč
4 830 Kč
3 992 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Redmi Pad SE Jednoduše zábavný Displej: Velikost: 11" FHD+ displej Rozlišení: 1920 x 1200, 207 ppi Obnovovací frekvence: až 90 Hz Jas: 400 nitů (typ) Certifikace TÜV Rheinland Low Blue Light (Soware Solution) Certifikace TÜV Rheinland Flicker Free Vzorkovací frekvence dotyku: 180Hz Poměr obrazovky k tělu: 84,4 % Kontrastní poměr: 1500:1 Barevný rozsah: 70% NTSC Barevná hloubka: 8 bitů, 16,7 milionů barev Výkon: Mobilní platforma Snapdragon® 680 4G 6nm procesní technologie CPU: 8 jader, až 2,4 GHz GPU: Qualcomm® Adreno™ Design: Rozměry: 255,53 mm x 167,08 mm x 7,36 mm Hmotnost: 478 g Barva: grafitově šedá, mátově zelená, levandulově fialová Unibody design z hliníkové slitiny Paměť: LPDDR4X + eMMC 5.1 RAM a ROM: 4 GB + 128 GB / 6 GB + 128 GB / 8 GB + 128 GB Podporuje rozšiřitelné úložiště: až 1 TB Senzor: Virtuální snímač okolního světla | Akcelerometr | Hallův senzor Baterie a nabíjení: 8000 mAh (typ) Podporuje 10W nabíjení USB Type-C Zadní kamera: 8MP zadní fotoaparát f/2,0, velikost pixelu 1,12 m Přední kamera: 5MP přední fotoaparát f/2,2, velikost pixelu 1,12 m Zadní záznam videa: 1080P 1920x1080 30 snímků za sekundu 720P 1280x720 30fps Přední video záznam: 1080P 1920x1080 30 snímků za sekundu 720P 1280x720 30fps Bezpečnost: AI odemykání obličejem Konektivita Wi-Fi: 2,4 GHz | 5 GHz Bluetooth 5.0 AAC / LDAC / LHDC Zvuk: Čtyři reproduktory, podpora Dolby Atmos® Hi-Res Audio 3,5mm jack Operační systém: MIUI Pad 14 založený na Androidu 13 Obsah balení: Redmi Pad SE, napájecí adaptér, USB kabel, záruční list, uživatelská příručkaParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.