Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L EU
2 499 Kč
2 290 Kč
1 892 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Smart Air fryer Pro 4L Vstupte do světa skvělého jídla Průhledné provedení skla Bezpečné vaření i pro začátečníky Třívrstvá tepelná izolace, průhledné sklo pro sledování průběhu vaření v reálném čase. Pro kontrolu jídla nemusíte vytahovat nádobu z fritézy. Vylepšený prostor nádoby s exkluzivním grilem Objem 4 l s kapacitou pro přípravu jídla pro 1-5 osob denně, spojený s exkluzivním grilem pro efektivnější využití prostoru pro přípravu jídla. Pečení, kvašení, rozmrazování: všestrannost využití Rozlučte se s nepořádkem v kuchyni Teplotu lze nastavit v rozmezí 40 °C až 200 °C. Horkovzdušná fritéza umí víc než jen vysokoteplotní smažení vzduchem. Dokáže také kvasit, rozmrazovat a péct ovoce, zeleninu a maso. Horkovzdušná fritéza integruje funkce různých kuchyňských spotřebičů, jako je trouba, sušička ovoce, jogurtovač atd. 360° cirkulace horkého vzduchu 360° cirkulace horkého vzduchu spolu s 1600W topným výkonem umožňuje rychlé zvýšení teploty a vyváženější rozložení tepla uvnitř fritézy. Efektivní vaření bez nutnosti přidávání oleje nebo tuku. Vychutnejte si nízkotučné a zdravé jídlo. Recepty v chytrém cloudu Staňte se během chvilky profesionálním kuchařem Přístup k aplikaci Xiaomi Home pro více než 100 chytrých receptů. I začátečníci tak mohou vařit zcela bez obav. OLED displej Užijte si zábavu při vaření vlastních receptů Jedním otočením a stisknutím lze nejen snadno nastavit teplotu a čas přípravy pokrmu, ale také si můžete nechat připomenout, kdy je potřeba s jídlem v nádobě zatřepat. K dispozici je 11 přednastavených režimů, chytré vaření jediným kliknutím a podpora vlastních informací na displeji aplikace. Možnost plánování 24 hodin dopředu Připravte si jídlo do fritézy předem a vychutnejte si zdravé jídlo i při rychlém životním tempu. Hlasové ovládání "Ok Google, turn on the Air Fryer" Hlasové ovládání pomocí zařízení podporující službu Google Assistant Specifikace: Model: MAF05 Rozměry: 251 x 335 x 304 mm Jmenovité napětí: 220-240 V~ Jmenovitá frekvence: 50-60Hz Výkon: 1600 W Čistá hmotnost: 3,9 kg Celková hmotnost: 5,2 kgParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.