Záznamová kamera do auta Navitel R300
1 570 Kč
1 462 Kč
1 208 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NAVITEL R300 GPS je kamera do auta, která kombinuje funkce videorekordéru, digitálního měřiče rychlosti a GPS. Kamera NAVITEL R300 GPS je vybavená vysoce kvalitním senzorem GC2053 (night vision) a 4 vrstvovou skleněnou čočkou. Získáte vysoce kvalitní a detailní obraz aj při slabém osvětlení. Díky vestavěné anténě GPS s aktuální databází získává řidič relevantní a aktualizované informace o rychlostních kamerách nebo například potenciálně rizikových úsecích. Inteligentní systém poskytuje řidiči vizuální a zvuková upozornění, která se aktivují 450 m před umístěním kamery nebo jiným omezením komunikace. Úhel kamery 140° umožňuje záznam široké části vozovky před vozidlem, včetně vedlejších jízdních pruhů a okraje silnice. Všichni uživatelé obdrží dárkový poukaz s 12ti-měsíčním licenčním klíčem, který umožňuje instalaci aplikace Navitel Navigator s mapami 43 evropských zemí, Ruska, Běloruska, Kazachstánu a Ukrajiny. Technická specifikace: * 2\" TN displej s rozlišením 320 x 240 * senzor kamery GC2053 (night vision) * úhel záběru 140 stupňů * typ objektivu - 4 vrstvá skleněná čočka * formát videa MOV (H.264) * rozlišení videa 1920 x 1080 Full HD (30 fps) * formát snímku JPG * délka videa 1/3/5 min * funkce nahrávání ve smyčce a ochrana záznamů * funkce automatický start * funkce GPS alerts * funkce G-senzor * detekce pohybu * funkce parkovací režim * funkce nahrávání zvuku * funkce GPS antenna * CPU MSTAR MSC8336 * rozhraní micro USB * slot pro kartu micro SD až do 64 GB * držák - přísavkový na čelní sklo * reproduktor, mikrofon * zdroj napájení USB 2.0 DC 5V 1 A * baterie Li-Pol * kapacita baterie 120 mAh 3,7 V * rozměry 63 x 56 x 33 mm * hmotnost 48 g Obsah balení: * zařízení * držák do auta (na čelní sklo) * nabíječka do auta * adaptér do auta * čistící ubrousek z mikrovlákna * uživatelská příručka * záruční list * dárkový poukazPoradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.