Acer Swift Go 14 (SFG14-71-71K1) Core i7-13700H/16GB/1TB SSD/14" WQ2.8K OLED/W11 Home/stříbrná
25 929 Kč
21 429 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Swift Go 14 (SFG14-71-71K1) - Windows 11 Home - Intel® Evo™ - Intel® Core™ i7-13700H - 16 GB LPDDR5 Memory On Board + N/A - 1024GB PCIe NVMe SSD PM4 + N (M.2) - Micro SD card reader - 14" WQ2.8K 2880x1800 16:10 OLED Glare 90Hz Adobe100%/DCI-P3 100% 100000:1 400nits 1ms - Intel® Iris® Xe Graphics - WIFI 6E Intel 802.11ax 2x2 Killer 1675i CNVi + BT 5.2 - QHD USB TNR Camera with 2Mic. - Backlight KB - Fingerprint on Power button - 2x USB Type-C™ port supporting: USB4® 40Gbps / DisplayPort over USB-C / Thunderbolt™ 4 / USB charging 5 V; 3 A / DC-in port 20 V; 100 W with USB Type-C docking support - 2x USB 3.2 Gen1 - HDMI 2.1 - OceanGlass™ Touchpad - TwinAir Cooling - 65Wh Li-ion battery - 100W USB Type-C AC adapter - Pure Silver Full Aluminium Operační systém Operační systém Windows 11 Home Architektura operačního systému 64bitový Procesor Výrobce procesoru Intel® Typ procesoru Core™ i7 Model procesoru i7-13700H Rychlost procesoru 2.40 GHz Jádro procesoru Tetradeka jádro (14 jader) Procesor Generation 13. gen Zobrazení a grafika Výrobce grafického řadiče Intel® Dostupnost grafické paměti Sdílená Velikost obrazovky 35.6 cm (14") Typ obrazovky OLED Technologie podsvícení LED Rozlišení obrazovky 2880 x 1800 Paměť Celková instalovaná systémová paměť 16 GB Čtečka paměťových karet Ano Podporované paměťové karty microSD Úložiště Celková kapacita jednotky SSD 1 TB Rozhraní jednotky SSD PCIe NVMe Typ optické mechaniky Ne Síť a komunikace Standard bezdrátové sítě LAN IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax Integrovaná zařízení Mikrofon Ano Čtečka otisků prstů Ano Počet reproduktorů 2 Režim zvuku Stereo Rozhraní/porty HDMI Ano Počet HDMI výstupů 1 Počet portů USB 3.2 Gen 1 typu A 2 Celkový počet portů USB 4 USB typ C Ano Vstupní zařízení Typ polohovacího zařízení TouchPad Klávesnice Ano Podsvícení klávesnice Ano Vlastnosti touchpadu " Multi-touch Gesture " Odolnost proti vlhkosti " Certifikace Microsoft Precision Touchpad " Dotykový panel OceanGlass Informace o baterii Chem. složení baterie Lithium-iontový (Li-Ion) Max. doba chodu na baterii 11 Hodin Energie baterie 65 Wh Popis napájení Maximální výkon zdroje napájení 100 W Fyzické charakteristiky Výška 14.90 mm Šířka 312.9 mm Hloubka 217.9 mm Hmotnost (přibližná) 1.25 kg Barva výrobku Stříbrný Různé Obsah balení " Swift Go 14 SFG14-71-71K1 Notebook " Lithium-iontový baterie " Síťový adaptérParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.