Microsoft Surface Go2 Intel Pentium Gold 4425Y 1, 7Ghz 64GB 4GB Platin
7 999 Kč
7 403 Kč
6 118 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Microsoft Surface Go2 Intel Pentium Gold 4425Y 1,7Ghz 64GB 4GB Platin
Vybavte se kompaktním a lehkým zařízením pro práci kdekoli. Surface Go 2 se přizpůsobí všem vašim úkolům.
Lehký přenosný počítač pro firmy
Surface Go 2 s Surface Go Signature Type Cover umožňuje kontrolu e-mailů, tvorbu prezentací a poznámek z porad.
Kompaktní přenosné studio s možností použití pera
Umožňuje psaní a kreslení pod přirozeným úhlem perem pro Surface.
Tablet pro práci kdekoli
Udržte své pracovní tempo díky dotykovému ovládání a peru pro Surface.
Splňte požadavky svého podniku
Uchovávejte zařízení v terénu zabezpečená aktualizacemi prostřednictvím Microsoft Endpoint Manager.
Specifikace
- Rozměry: 245 mm x 175 mm x 8,3 mm
- Úložiště: 64 GB
- Displej: Displej PixelSense 10,5"
- Rozlišení: 1920 x 1280 (220 PPI)
- Poměr stran: 3:2
- Poměr kontrastu: 1500:1
- Typ dotyku: 10bodový vícedotykový
- Typ skla: Corning Gorilla Glass 3
- Výdrž baterie: Až 10 hodin při běžném používání
- Velikost operační paměti: 4 GB
- Typ grafiky: Intel UHD 615
- Typ procesoru: Procesor Intel Pentium Gold 4425Y
- Počet USB-C: 1 x USB-C
- Audio připojení: 3,5 mm zdířka pro sluchátka
- Surface connect: Ano
- Port Surface type cover: Ano
- Čtečka karet MicroSDXC: Ano
- Držák nano SIM: Ano
- TPM 2.0: Ano
- Rozpoznávání tváře Windows Hello: Ano
- Přední kamera: 5,0 MP, HD video 1080p
- Zadní kamera: 8,0 MP, automatické ostření, HD video 1080p
- Mikrofon: Duální studiové mikrofony
- Reproduktory: 2W stereo reproduktory s Dolby Atmos Premium
- Windows: Windows 10 PRO
- Zkušební verze: Microsoft 365 Bussiness na 30 dní zdarma
- Wi-Fi: IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax kompatibilní
- Bluetooth: Verze 5.0
- GPS: Asistovaná GPS a podpora GLONASS
- Senzory: Senzor okolního osvětlení, Akcelerometr, Gyroskop, Magnetometr, NFC
- Materiál: Hořčík
- Barva: Stříbrná
- Fyzická tlačítka: Hlasitost, Napájení
Co je v krabici: Surface Go 2, Napájení, Rychlý průvodce spuštěním, Dokumentace k zabezpečení a záruce
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.