Alloy Origins Core - HX Blue US HYPERX
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HyperX Alloy Origins Core - HX Blue US HYPERX
HyperX Alloy Origins Core je ultrakompaktní, robustní klávesnice bez numerické části.
Vlastní mechanické spínače
Navrženy tak, aby hráčům poskytly tu nejlepší kombinaci stylu, výkonu a spolehlivosti.
Osvětlení
Spínače mají odkryté LED diody pro ohromující osvětlení.
Celohliníkové tělo
Udržuje klávesnici stabilní i při intenzivním hraní.
Nožičky klávesnice
Umožňují vybrat si ze tří různých úrovní sklonu.
Kompaktní design
Uvolňuje místo pro pohyb myši na stolních počítačích.
Odnímatelný kabel USB-C
Zajišťuje maximální přenositelnost.
Software HyperX NGENUITY
Přizpůsobte si osvětlení, vytvořte makra a upravte herní režim.
Specifikace:
- Aktivační bod: 1,8 mm
- Anti-ghosting: 100% anti-ghosting
- Délka kabelu: 1,8m
- Kabel typu: USB-C na USB-A, opletený
- Kompatibilita: PC, PS5™, PS4™, Xbox Series X|S™ a Xbox One™
- Kompatibilní operační systémy: Windows® 10, 8.1, 8, 7
- Formát klávesnice: 80% Tenkeyless (bez numerické části)
- Herní režim
- Podsvícení klávesnice: RGB (16 777 216 barev)
- Rozložení klávesnice: angličtina (USA)
- Přepínač klávesnice: HyperX Switch
- Typ klávesnice: Mechanická
- LED indikátor
- Životnost (úhozy): 80 milionů
- Světelné efekty: RGB osvětlení a 5 úrovní jasu
- Ovládání médií: Ano
- Profily integrované paměti: 3
- Operační síla: 45 g
- Operační styl: Clicky
- Rollover: N-klíč
- Přepněte: HyperX Blue
- Celková pojezdová vzdálenost: 3,8 mm
- Výška: 34,5 mm
- Hloubka: 132,5 mm
- Šířka: 360,0 mm
- Hmotnost (s kabelem): 900 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.