AMD cpu Ryzen 7 5700X AM4 Box (8core, 16x vlákno, 3.4GHz / 4.6GHz, 32MB cache, 65W) bez chladiče
8 990 Kč
4 667 Kč
3 857 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AMD cpu Ryzen 7 5700X AM4 Box (8core, 16x vlákno, 3.4GHz / 4.6GHz, 32MB cache, 65W) bez chladiče Procesor AMD Ryzen™ 7 5700X je tvořen 8 jádry se základní frekvencí 3,4 GHz, přičemž maximální frekvence dosahuje 4,6 GHz. Díky ní a 16 vláknům zpracuje i více úloh najednou. Vyrovnávací paměť L3 je 32MB a procesor je určený pro základní desky s paticí AM4. Klíčové vlastnosti: - Vysoká základní frekvence - 8 fyzických jader a 16 vláken - Pro základní desky s paticí AM4 - Zrychlení operačního systému a snadná správa souborů s technologií AMD StoreMI - Splňuje požadavkypro VR headsety - Podpora PCIe 4.0 Podporované technologie: - AMD "Zen 3" Core Architecture - AMD StoreMI Technology - AMD Ryzen™ VR-Ready Premium Specifikace: Procesorová řada: AMD Ryzen 7 Kódové označení: Zen 3 Modelové označení: Ryzen 7 (Vermeer) Generace procesoru: Ryzen - řada 5000 Patice: AM4 socket Technologie [nm]: 7 Počet jader: 8 Počet vláken: 16 Pracovní frekvence [MHz]: 3 400 Turbo frekvence [MHz]: 4 600 Automatické přetaktování: Ano Multithreading: Ano PCI Express® verze: PCIe 4.0 Podpora chipsetu: AMD A520, AMD B350, AMD B450, AMD B550, AMD X370, AMD X470, AMD X570 Chladič v balení: Ne Vyrovnávací paměť L1 cache: 512 kB Vyrovnávací paměť L2 cache: 4 096 kB Vyrovnávací paměť L3 cache: 32 768 kB CPU podporovaná paměť do: DDR4, 3200 MHz, Dual-Channel Grafický procesor: není Max. TDP (Thermal Design Power) [W]: 65 Part number: 100-100000926WOFParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.