AMD cpu Ryzen 9 7900X AM5 Box (12core, 24x vlákno, 4.7GHz / 5.6GHz, 76MB cache, 170W), Radeon Graphics, bez chladiče
18 990 Kč
9 998 Kč
8 263 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AMD cpu Ryzen 9 7900X AM5 Box (12core, 24x vlákno, 4.7GHz / 5.6GHz, 76MB cache, 170W), Radeon Graphics, bez chladiče Procesor AMD Ryzen™ 9 7900X je určený pro základní desky s paticí AM5. Procesor je tvořen 12 jádry s 24 vlákny a běží na základní frekvencí 4,7 GHz, přičemž maximální frekvence dosahuje 5,6 GHz. Vyrovnávací paměť L3 je 76MB a TDP procesoru činí 170 W. Procesor je vybaven integrovanou grafikou Radeon Graphics. Klíčové vlastnosti: - 12 jader, 24 vláken a TDP 170W - odemčený násobič pro snadné přetaktování - 5 nm „Zen 4“ architektura - frekvence až 5,6 GHz - výborná efektivita - AMD EXPO, AMD Ryzen technologie - Podpora DDR5 pamětí - Podpora PCI Express® 5.0 Specifikace: Procesorová řada: AMD Ryzen 9 Kódové označení: Zen 4 Modelové označení: Ryzen 9 (Raphael) Generace procesoru: Ryzen - řada 7000 Patice: AM5 socket Počet jader: 12 Počet vláken: 24 Pracovní frekvence [MHz]: 4 700 Turbo frekvence [MHz]: 5 600 Verze PCI Express®: PCIe 5.0 Automatické přetaktování: Ano Multithreading: Ano Odemčený násobič: Ano Podpora chipsetu: AMD B650, AMD B650E, AMD X670, AMD X670E Chladič v balení: Ne Grafický procesor: AMD Radeon™ Graphics Frekvence grafického jádra [MHz]: 2 200 Mikroarchitektura: RDNA 2 Jádra Shader: 128 Základní frekvence: 400MHz Vyrovnávací paměť L1 cache: 768 kB Vyrovnávací paměť L2 cache: 12 288 kB Vyrovnávací paměť L3 cache: 64 000 kB CPU podporovaná paměť do: DDR5, 5 200 MHz Technologie [nm]: 5 Max. TDP (Thermal Design Power) [W]: 105 Part number: 100-100000589WOFMohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.